Intrebarea mea este, "Cum verific daca pierd freon?" sa ma duc cu ea la un Service Auto??
Va multumesc!!
P.S.:ma puteti contacta pe ID de mess. claudiu220405 sau pe tel. la nr. 0768873014.
Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va
Mergi la pagina : 1, 2
Ultima editare efectuata de catre voda in Joi Oct 04, 2012 8:24 pm, editata de 1 ori (Motiv : Va rog cititi regulamentul .)
De ce vrei sa legi compresorul direct la baterie? Vreau sa cred ca faci asta doar ca sa-l probezi daca functioneaza, pentru ca altfel eu nu te sfatuiesc sa-l alimentezi in felul asta pentru totdeauna. Atentie, compresorul nu este ca un simplu GMV sa-l pornesti tu din buton cand si cum vrei. Acesta este controlat de ECU si este pornit pe baza informatiilor primite de la mai multe sonde si senzori, iar daca tu il legi "pe direct" si el nu se opreste atunci cand ajunge la presiunea maxima, ai toate sansele sa spargi radiatorul sau condensatorul, sau poate cine stie ce alceva se mai poate intampla. Te rog sa ai mare grija si sa nu te joci cu instalatia de A.C., pentru ca este foarte periculoasa. Acolo se formeaza presiuni de ordinul zecilor de bari.
Subscriu la ceea ce spune ebz referitor la pornirea in mers a compresorului. Din cauza pornirilor repetate a AC-ului cu motorul turat, mi-am distrus ambreiajul, acum cativa ani.
In compartimentul motor, sunt doua conducte de aluminiu, iar pe fiecare dintre ele exista doua capace negre, ca cele de la valva de la roti, dar mult mai mari. sub unul dintre cele doua capace, exista un ventil ca cel de la roti. Pe acela trebuie sa apesi scurt cu ceva subtire, si daca ai freon in instalatie, trebuie sa tasneasca prin acel ventil. Sub celalalt capac, este o bila din cauciuc transparent. Pe aia sa nu apesi, pentru ca risti sa o deteriorezi. Cel mai probabil conducta cu acel ventil, este situata in laterala stanga a masinii, si se duce catre zona aerotermei. Daca poti fa o poza la compartimentul motor si posteaz-o aici ca sa-ti spun exact care este, sau poate un coleg de forum cu masina ca a ta poate sa-ti puna o poza in care sa-ti arate ventilul respectiv.
Am apasat pe acel ventil dar nu tasneste nimic doar iese aer rece sub presiune, este normal asa sau trebuie sa tasneasca un lichid?[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] a scris:In compartimentul motor, sunt doua conducte de aluminiu, iar pe fiecare dintre ele exista doua capace negre, ca cele de la valva de la roti, dar mult mai mari. sub unul dintre cele doua capace, exista un ventil ca cel de la roti. Pe acela trebuie sa apesi scurt cu ceva subtire, si daca ai freon in instalatie, trebuie sa tasneasca prin acel ventil. Sub celalalt capac, este o bila din cauciuc transparent. Pe aia sa nu apesi, pentru ca risti sa o deteriorezi. Cel mai probabil conducta cu acel ventil, este situata in laterala stanga a masinii, si se duce catre zona aerotermei. Daca poti fa o poza la compartimentul motor si posteaz-o aici ca sa-ti spun exact care este, sau poate un coleg de forum cu masina ca a ta poate sa-ti puna o poza in care sa-ti arate ventilul respectiv.
Mergi la pagina : 1, 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|
Comentarii: 18
Comentarii: 4
Comentarii: 36
Comentarii: 0
Comentarii: 12