Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

in urmatorul material aveti procedura de schimbare a bucsilor de pe bara stabilizatoare spate la Vectra B.









In speranta ca va fi de folos,va doresc numai bine.


http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Bravo domnilor .

http://www.opelarges.com
Sus

nicoleta_ingeras27

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Foarte util, felicitari.

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Totul a iesit foarte frumos, dar de munca nu a trebuit sa ne plangem, mai ales ca era prima data cand schimbam asa ceva.

Cu stima, Claudiu.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Bravo baieti , felicitari . Un tutorial foarte util .
Imi pare rau ca nu am putut sa vin si eu .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

davidgaby

avatar
Membru suspendat
Membru suspendat
A iesit super bine, Va multumesc. Stima

Sus

Alin-Smith

avatar
VIP
VIP
Bravo Domnilor! Un tutorial foarte util pentru cei cu Vectra b.

Sus

BAT

avatar
Junior
Junior
Bravo domnilor foarte bine realizat cu respect Bogdan

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Multumim, dar nu prea este asa de bine realizat,deoarece davidgaby a venit pe nepusa masa,acele suruburi trebuiau inlocuite cu alte suruburi plus piulite autoblocante,dealtfel am spus asta si in tutorial,dar tin sa mentionez acest lucru aici sa fie scris,schimbarea s-ar face mult mai usor pe o rampa,avem asa ceva in comunitatea,dar totul trebuie pregatit din inainte ,dar cum voi nu prea sunteti comunicativi si nu stiti a va expune problemele pe forum si nu este un caz singular,stiti prea bine ca sunt multi dintre dumneavoastra care nu-si scriu aici problemele,in acest mod am avea o pregatire tehnica (documentatii,solutii,etc,) inainte de a face lucrarea,va poate confirma voda ce insemana acest lucru,studierea problemei este pe jumatate rezolvata cu solutii optime si de calitate prin costuri mici.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Vizitato

avatar
Vizitator
Salut si eu initiativa voastra de a face tutoriale - si asa cum am discutat si cu supervizor sper sa nu se supere nimeni daca o sa adaug niste comentarii pe marginea acestui tutorial pentru ca operatiuni ulterioare similare sa fie facute "a la carte".

Incerc sa ma explic punctual:

1. ciocanul este "interzis" in astfel de operatiuni - si daca piesa nu lasa scoasa, de vreo presa si e "sudata" de rugina de o alta piesa se apeleaza la ciocan - urmand sa fie studiata cu atentie piesa lovita de ciocan sa nu aiba deformari mari sau fisuri recomandat fiind ca piesa bumbacita de ciocan sa fie inlocuita de una noua;

2.nu va rezemati cu leviere sau alte obiecte asemanatoare de alte componente ale masinii (ex. tabla de protectie disc de frana) pentru ca le indoiti sau le luati vopseaua de protectie anticoroziva - consecintele fiind in functie de gradul de afectare al piesei - riscati sa le schimbati si pe acelea cu costuri pe masura;

3. in situatia in care nu dispuneti de un manual de reparatie si va apucati de demontat un ansamblu - folositi tehnica foto si efectuati fotografii pas cu pas in cursul demontarii pentru ca la remontare, la final toate componentele sa fie la locul lor in pozitia corecta;

4. bara antiruliu - pe zona de lucru cu cuzinetul elastic trebuie sa fie curatata si revopsita (o solutie buna si ieftina e vopseaua neagra de sobe) pentru ca daca bara nu mai are vopsea pe ea (protectie anticoroziva) va rugini repede, se va subtia, iar acel cuzinet elastiv va fi acolo cam degeaba uzandu-se foarte rapid - temperatura de lucru in acea zona fiind foarte ridicata mai ales daca de ruleaza cu masina pe drumuri cu denivelari - cauciucul in general se coace la temperaturi ridicate isi pierde elasticitatea devenind casant iar functia sa anti-zgomot se anuleaza;

5. strangerea cuzinetilor elastici se face cu autoturismul pe sol - sau daca nu vreti sa montati roata sa aveti acces la strangere coborati puntea pe un butuc de lemn pentru a pune puntea spate in pozitia de functionare a masinii normala - daca se efectueaza strangerea cu masina suspendata cand va reveni pe sol cuzinetul elastic (bucsa) se va torsiona smulgand o parte de material (cauciuc) si prin consecinta cuzinetul va fi compromis din start

6. toate piesele ce tin cuzinetul elastic trebuie sa fie curate, degresate, re-vopsite pentru a fi protejate de rugina altfel va exista posibilitatea alunecarii relative cuzinet piese de fixare cu consecinte - zgomot in rulaj pe autoturism

Bravo pentru initiativa tutorialului si multumesc lui supervizor pentru disponibilitate

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Sunt foarte ok completarile ,sa nu uitam tutorialul a fost facut pe nepusa masa,nici eu si nici Claudiu nu am mai facut o astfel de operatie,oricum ar fi totul a iesit bine dar se putea si mai bine.

Este ok de semnalat tot ce s-a scris mai sus,cand vreti sa faceti ceva la masina postati fratilor pe forum si daca mai vreti sa fie free,asteptati disponibilitatea mea, ca pana la urma eu nu sunt aici disponbil decat cand imi permite timpul meu ,postand problemele pe forum din timp se poate realiza documentarea tehnica necesara sau uite se vin cu astfel de completari utile in subiectul problema tehnica si atunci ne completam unul pe celalalt.

Cu respect

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum