Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 3]

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,


in materialul urmator veti gasi detalii despre solutia folosita la engine flush,este un material care explica foarte bine ce face PRO-TEC Engine Flush:


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


In urmatorul material veti avea posibilitatea sa vedeti cum se poate schimba filtrul si uleiul de motor la Opel Corsa:


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]




Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Lun Apr 15, 2013 12:12 am, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicoleta_ingeras27

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Foarte interesant.

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Tutorialul a iesit super.
Mi-a placut reclama de la PRO-TEC Engine Flush. Cred ca o voi folosi si eu.
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Da, asa este, reusit,mai trebuie sa fac cateva completari:

*capacul filtrului de ulei se strange la un cuplu de 10 Nm
*surubul/buson baie de ulei se strange la 10 Nm
*garniturile in ambele cazuri se schimba


In videotutorial spun ca se strange la 8 Nm dar eram plin de draci,deoarece am omis sa-mi iau laptopu-ul cu mine pentru documentatia tehnica si memoria mi-a jucat feste.In schimb sunt multumit, ducandu-ma acasa primul lucru a fost sa ma spal pe maini si sa ma uit in documentatie, sa vad cuplul de strangere si m-am linistit,de ce, pentru ca dinamometrica mea prezinta scara minima de 10 Nm si eu am spus 8 Nm dar strangerea am facut-o la 10 Nm ,deci este bine.


Data viitoare voi tine cont de aceste aspecte,negresit.

Multi spun ca filtrul trebuie imbibat cu ulei inainte de introducere,nu stiu, am sa mai studiez si acest aspect sa vad daca trebuie facuta neaparat si aceasta operatie.

Claudiu cred ca ai vrut sa spui ca vei folosi produsul nu reclama,oricum nu a fost asta ideea de a face reclama ci de a va expune cat mai bine ce face acel produs. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Da. Ma refeream la produs, nu la reclama.
Referitor la imbibarea filtrului de ulei cu ulei, la acest tip de filtru, cred, din punctul meu de vedere, ca este gresita. Explicatia este simpla : odata imbibat cu ulei, la strangere sigur se va "torsiona" si nu mai face "serviciul" care trebuie sa-l faca. Imbibarea filtrului de ulei se face doar la filtrele care sunt deja montate in carcasa de metal ( asemanatoare cu cele folosite la "batrana Dacia" ).
Cu stima, Claudiu.

Sus

Vizitato

avatar
Vizitator
Niciun filtru nu trebuie imbibat cu ulei,doar garnitura de etansare trebuie unsa.Capacul nu poate fi strans mai mult decat permite filetul deci nu prea vad cum poti deteriora filtrul,dupa parerea mea filtrul cel vechi nu a fost strans mai mult decat trebuia,asa arata el dupa 10 000km,cum arata si cel din poza postata de mine.Ce ar mai fi de spus si te-as ruga pentru ca ai acces mai mult decat am eu la documentatie,e bun sau nu e bun filtru Mann,din ce citeam pe forumul national nu este indicat Mann pentru ca nu are supapa aceea,indicat ar fi Mahle.

.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Eu numai acest filtru l-am folosit,nu stiu daca este bine sau prost,stiu doar ca uneori se denatureaza informatia in mod intentionat,nu vreau sa fac alte comentarii.

Cat despre filtrul stramb ma voi convinge personal la urmatorul schimb de ulei,acuma acel capac este strans asa cum recomanda producatorul si daca il voi scoate drept de acolo voi posta aici cu no coment.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Salutare! Frumos material! Problema e ca vreau si eu sa fac rost de un flacon de Pro-tec engine flush, dar e saracie mare prin magazine. Stefan, poti sa-mi spui si mie un pret de achizitie si magazinul de unde l-ai luat?
Multumesc anticipat!

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

10Subiect solutionat Re: Tutorial engine flush si schimbare de filtru+ulei de motor la data de Mier Sept 07, 2011 11:30 am

ebz

avatar
Moderator
Moderator
bluecorsa-PDG, si eu m-am gandit si la urmatorul schimb de ulei voi incerca acest produs. Dupa ceea ce am vazut, chiar face treaba.
Cu stima, Claudiu.

Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Multumesc pentru ajutor. O sa comand si eu un flacon saptamana viitoare pentru ca am 9500 km cu uleiul si la salariu il schimb. Cu stima, George!

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Va spun sincer este excelent produsul,stiu, sunt multi care blameaza astfel de produse, dar credeti-ma uleiul meu are inca culoare dupa 2500 de km facuti,ceea ce pana acuma nu era asa, dupa primii 500 de km era negru ca taciunele.



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Mier Sept 07, 2011 5:36 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Daca la tine la benzinar e negru la mine ce sa mai zic la diesel.... e pacura....

Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Salutare! Azi a venit randul meu sa schimb uleiul si filtrele. Am folosit Pro Tec Engine Flush si pot sa spun cu mana pe inima ca sunt multumit. Nu pot sa stiu ce e in motor, dar parca suna mai frumos. Am mai folosit la un schimb o solutie de genul dar nu s-a observat nimic. Succes!

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Dupa cum am promis, la primul schimb de ulei voi folosii sigur si eu asa ceva.
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Uitati cum arata uleiul dupa 1900 de kilometrii parcursi dupa engine flush,sunt foarte multumit,a meritat,voi folosi si cea a mai ramas din flacon la urmatorul schimb.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Incepand de astazi schimbul de ulei la Corsica mea va fi facut intotdeauna cu engine flush,domnilor nici nu stiti cat de minunat este, cat de normal merge motorul,serios nu vreau sa credeti ca este o lauda, dar se simt diferentele fantastic de bine recomand cu incredere produsul,face minuni.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Alin-Smith

avatar
VIP
VIP
Foarte bine. Si eu cand am avut Astra g ala 1.4 16v i-am facut asemenea operatiune cu un produs asemanator si au fost schimbari in bine. Cand va veni momentul sa-i schimb uleiul la actuala voi face aceasta operatiune. Si motoarele au nevoie de curatenie interioara. Bafta si km fara probleme

Sus

Yulius44

avatar
Membru nou
Membru nou
Salut! Ieri am folosit si eu Engine Flush si pot spune ca este foarte bun. In primul rand motorul este mai putin galagios si inainte la pornirea la rece dimineata se stingea becul la ulei dupa 4 secunde,acum dupa 2 si ceva.O sa-l folosesc in continuare. cheers

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Super,ai folosit acelasi produs ca si mine sau altceva, este bine de stiut ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Yulius44

avatar
Membru nou
Membru nou
Da.Luat de la TDS.

Sus

alex mihai

avatar
Membru
Membru
Salutare,super produs, sigur o sa il folosesc si eu la urmatorul schimb de ulei!

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Eu si acuma am joja plina de ulei curat. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ionutzrazvy

avatar
Senior +
Senior +
Din cate vad acest engine flush face ceva minuni si nici nu costa mult.
Verdict : La urmatorul schimb de ulei care va fi foarte curand voi folosi si eu acest produs.

Sus

Niky

avatar
Moderator
Moderator
Salutare. A venit timpul sa schimb si eu uleiul, acum in motor am Castrol Magnatec 5w40 de care nu am fost chiar multumit la acest motor, iar filtrul Mann. Acum pt schimb am cumparat ulei Mobil 1 0w40 European Car Formula SUA, filtru Mahle cu supapa, iar pentru curatat depuneri motor CRC Motor Flush, a mai folosit cineva acest produs, o fi bun?

Pe langa schimbul de ulei o sa schimb si semeringul de la distributie pe la care am pierderi de ulei, am cumparat semering original si surub vibrochen, o sa schimb garnitura si o sa curat baia de ulei si sorbul precum si EGR. O sa revin cu pareri dupa schimbare si o sa incerc sa fac un tutorial cu curatarea EGR-ului

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 3]

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum