Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Meriva - probleme cu electromotorul simptome/cauze/solutii la data de Joi Iul 21, 2011 10:47 pm

pbahna

avatar
Membru nou
Membru nou
Ieri dupa terminarea serviciului am pornit fara probleme meriva 1,7 cdti si dupa un parcurs de aproximativ 5 km am oprit in apropierea locuintei. La actionarea demarorului am observat ca se opreste doar ventilatorul din bord si masina nu mai porneste, electromotorul nu scotea nici un zgomot. Am repetat operatiunea de mai multe ori fara nici un succes.Am chemat un coleg si am tractat masina pana acasa unde am verificat sigurantele am incercat cu cheia de rezerva fara nici un rezultat.
A doua zi am plecat la seviciu cu alta masina si cand am venit acasa am vrut sa verific din nou macar sa ajung pana la electromotor dar un lucru ciudat sa intamplat si la prima incercare a pornit.
Am oprit masina am dat la demaror si a ponit din nou.....
Daca are cineva o explicatie la cele de mai sus il rog sa-mi raspunda ca urmeaza sa plec in concediu si nu as dori sa patesc asa ceva departe de casa

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

in primul rand bine ati venit pe OpelArges.Eu as incerca metoda asta:

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sa fim siguri,daca exista cod eroare stocat,important ar fi sa stim daca s-a mai intamplat acest lucru dupa oricare alta ploaie,daca nu, problema trebuie cautata cu atentie pe alimentarea masinii cu curent,acumulatorul ar putea fi prima cauza suspecta dupa cele relatate de dumneavoastra.Incercati sa masurati tensiunea la bornele acumulatorului, inainte de pornire U30=12,3-12,6 V si in timpul pornirii U30=8-10 V.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

pbahna

avatar
Membru nou
Membru nou
Pesonal nu cred ca ar putea fi acumulatorul pentru ca a doua zi a pornit fara sa incarc acumulatorul , iar in timp ce actionam demarorul aveam curent , se oprea ventilatorul dar becurile din bord nu sesizau scaderea tensiunii

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Si eu tot acumulatorul tind sa cred ca este sau , posibil si vreun contact imperfect ori in zona bornelor, ori in zona electromotorului. Pentru cei care-si mai aduc aminte, cat ne-am dat cu parerea la masina lui Alin Smith. Sunt acumulatori care dau diferite simptome in diferite feluri.
Cu stima ,Claudiu.

Sus

pbahna

avatar
Membru nou
Membru nou
Multumesc celor ce mi-au raspuns .Defectiunea a reaparut si am inlocuit acumulatorul si tot nu a pornit .Suparat foc pe ea am ridicat-o pe cric si am ajuns la electromotor sa pot verifica
alimentarile cu tensiune si am constatat ca am tensiune pe bobina electromotorului dar nu porneste probabil sunt periile uzate .Daca a schimbat cineva personal electromotorul (ma intereseaza mai mult cum se da jos) il rog sa-mi raspunda

Petrica

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Localizare electromotor Z17DTH :

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Demontarea/depanarea electromotorului :

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


Succes.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

pbahna

avatar
Membru nou
Membru nou
Electromotor foarte simplu .Periile foarte scurte, vizibile urme pe colector.
Inlocuit platou perii si rotor electromotor

Toate cele bune.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum