Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 3]

petrache_adrian2005

avatar
Membru nou
Membru nou
Va salut si imi cer scuze ca nu am mai putut ajunge la intalniri din cauza unor probleme familiare.De cand sa incalzit afara am vrut sa mai pornesc si eu clima pentru a mai circula freonul prin instalatie.Mentionez ca eu am pornit-o mereu,si iarna i-am dat drumul 1 data la 2 saptamani,dar tinand cont ca iarna asta a fost frig rau si prea lunga nu am putut porni instalatia o perioada mai lunga.Cand am pornit-o compresorul a pornit dar nu mai raceste,tevile care ies din compresor raman calde si nu se mai racesc,iar in interior se aude ca si cum ar circula numai aer pe instalatie.Banuiesc ca a pierdut freonul pe undeva.Daca ma puteti ajuta cu vreo informatie pe unde sa merg cu ea sa o verific si sa incarc cu freon.Va multumesc si ne vedem la intalnire. Cu respect

Sus

PKY

avatar
Membru
Membru
Pe autostrada,faci dreapta inspre Metro si tii drumul drept pana ajungi la niste baietii destul de buni si nici prea scumpi.O sa vezi ca au pe ceva scris "Reparatii instalatii frigorifice" sau ceva de genul asta.Eu am fost acolo cu un autobuz Isuzu si au rezolvat problema.Asta se intampla vara trecuta,nu stiu sigur daca mai sunt acolo.
Bineinteles ca erau si autoturisme cu climatizarea la reparat,sau pur si simplu doar la incarcat cu freon instalatia.Dar te sfatuiesc mai intai sa verifici sa nu piarda pe undeva,ca degeaba incarci instalatia cu freon,i-l vei pierde din nou si in acelasi timp si niste bani.
Daca te hotarasti sa mergi acolo si nu am fost destul de explicit te pot indruma si prin telefon.
Bafta multa!! cheers

Sus

sergiu

avatar
VIP
VIP
Daca compresorul porneste inseamna ca raceste dar mai greu si nu are atata putere,pentru ca ai presiune mica in instalatie!Te sfatuiesc sa iti incarci instalatia la un service ce dispune de un aparat spacial,care nu doar iti incarca instalatia ci o si verifica in acelasi timp ,adica inainte de a baga freon porneste aparatul care face vid in instalatie sa vada daca ai pierderi ,iar daca ai aparatul nu mai continua incarcarea ,se opreste si anunta ca sunt pierderi, daca nu sunt ,iti baga freon impreuna cu o substanta flourescenta de contrast si ti-o verifica inca o data cu o lanterna cu ultraviolete.toata chestia asta m-a costat pe mine la fosta masina 70 lei.nu arunca cu bani doar pe incarcare,pentru ca poti sa o incarci azi si maine dai alti bani daca pierde!vezi ca majoritatea service-urilor au asemenea aparat! bafta

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

petrache_adrian2005

avatar
Membru nou
Membru nou
Va multumesc pentru informatii.Asta vroiam sa fac,sa merg undeva unde mai intai sa verifice daca pierde si apoi sa o incarce cu freon.Acum ramane sa caut eu cateva service-uri sa vad unde gasesc si sa fie si un pret rezonabil,ca de e criza.Daca stie cineva vreun service sa imi recomande il rog sa posteze aici.O seara buna in continuare.

Sus

Lion

avatar
Moderator
Moderator
Dupa reparatii sa ne spui si noua un pret si despre ce service e vorba. Bafta

Sus

petrache_adrian2005

avatar
Membru nou
Membru nou
Da.Sigur o sa va spun.Deocamdata trebuie sa gasesc si eu locul potrivit pentru reparatia aceasta.Multa bafta.

Sus

PKY

avatar
Membru
Membru
Sper sa nu uiti si de baietii recomandati de mine!Numai cu asa ceva se ocupa si au tot felul de aparatura. O idee !

Sus

petrache_adrian2005

avatar
Membru nou
Membru nou
Am rezolvat astazi problema.Pot sa spun numele service-ului unde am incarcat instalatia cu freon?Sau o sa fiu acuzat de reclama?

Sus

petrache_adrian2005

avatar
Membru nou
Membru nou
Revin cu postarea numelui service-ului unde sa facut reparatia si a pretului reparatiei.Este vorba despre edit service-ul edit de la intrarea pe Str. Depozitelor,pe partea dreapta,iar reparatia a costat 100 RON.Nu a fost nevoie decat de incarcarea instalatiei cu freon,deoarece nu a avut pierderei.Acolo este un baiat foarte cumsecade,pe nume Manuel,iar daca aveti nevoie de numarul lui nu ezitati sa ma contactati.El mi-a recomandat schimbarea freonului la 1-2 ani,si folosirea instalatiei de aer conditionat,pentru ca daca nu este folosita se poate strica compresorul.Va multumesc pentru ajutorul acordat si ma bucur ca suntem o comunitate foarte legata.Va salut.



Ultima editare efectuata de catre SUPERVIZOR in Lun Apr 12, 2010 5:58 pm, editata de 2 ori (Motiv : nu cred ca ai acceptul sa faci reclama ,citeste te rog frumos regulamentul,ai o categorie dedicata service-urilor din Arges.)

Sus

realcriss

avatar
Membru
Membru
Cel mai simplu pentru a verifca existenta feronului in instalatie este sa puneti masina pe tester (vizulaizare parametrii), daca nu mai are freon deloc testerul arata valoarea de 192kPa iar cand instalatia e incarcata arata o valoare de 600-650kPa(aici nu am valoarea exacta, este ce am vazut pe doua masini cu instalatia incarcata de aprox o luna)

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Mult mai simplu de atat,este sa verifici la supapa (situata pe conducta de aer care duce in habitaclu,acoperita cu un capacel de protectie negru prin infiletare) daca tasneste presiune la o scurta apasare cu o surubelnita mica.
Evident metoda cea mai eficienta este cea expusa mai sus de realcriss.

Iar completarea pe care o adaug in imagini desi este pentru Cielo dar asemanator principial cu Opel,va puteti arunca un ochi pentru o diagnosticare complexa,mai jos. Wink

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

12 Astra F/G/H - aer conditionat/clima simptome/cauze/solutii la data de Mar Iul 13, 2010 4:51 pm

mariantudor

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Daca ma poate ajuta cineva! din cate am inteles de la un mecanic care mi-a verificat instalatia de freon, am nevoie de un releu pentru clima (HACM). A mai avut cineva probleme din astea?
Am un Opel Astra din 2003 motor 2000 DTH

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Daca ai probleme cu acel releu sau cu sigurantele din bord pentru AC tot ce este posibil sa ai probleme cu termocupla de pe radiator,dar ar fi bine sa dai mai multe detalii si scuze ca raspunsul a venit mai tarziu decat te-ai fi asteptat,dar este vara. Wink
HACM=heater and cooling module acel releu se afla pe acest modul de obicei se defecteaza releul sau releele de pe placa sau trasee intrerupte,depinde de situatie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

mariantudor

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Am incercat sa inlocuiesc termocupla cu alta de la o alta masina si da aceleasi simptome! Invarte compresorul dar nu porneste radiatorul de racire clima!
Daca este racoare afara sau cand pornesc masina , da aer rece pentru cateva minute dupa care nimic! Am scos mufele de la acel releu si cand le repun la loc porneste ventilatorul dar nu mai pleaca compresorul!

Sus

radu_75

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Am un y20dth 2000 are freon pe direct merge sicompresorul si ventilatorul dar cind apas pe AC porneste doar ventilatia si atit, am scimbat senzorul de presiune si temperatura dar testerul mi-l da si pe cel nou cu eroare si mai imi da o eroare 15/30 releu la compresor

Edit By Lion

Sus

mariantudor

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
La mine s-a rezolvat!
Era doar radiatorul fisurat, am cumparat unul nou la 4 milioane si totul merge super!
Problema mi-a depistat-o o echipa de baieti super meseriasi din Buzau!
Sunt vestiti pentru priceperea lor si nimeni nu pleaca cu probl rezolvata de la ei!

Sus

17 Astra F/G/H - aer conditionat simptome/cauze/solutii la data de Lun Mar 21, 2011 2:11 pm

rila_boss

avatar
Membru nou
Membru nou
Astazi am fost sa incarc cu freon instalatia de aer conditionat la un service din Pitesti. Au verificat la inceput daca am pierderi (nu am ) ,dupa care l-au icarcat.Problema este ca raceste dar nu cum ar trebui si nici puterea cu care sufla nu este destul de mare iar cei de acolo au spus ca ar trebui schimbat compresorul de AC, intrucit nu ar avea presiune suficienta.Din ce am aflat un compresor second hand este in jur de 500 ron(nou nici nu am avut curajul sa aflu cit costa).Totusi chiar trebuie schimbat?.Se poate verifica un astfel de compresor si eventual unde?Sincer mi s-a parut destul de evaziva solutia celor din service.
Va multumesc anticipat.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Daca ati fi participat la intalnirile comunitatii noastre, cu siguranta ati fi putut avea informatii pretioase,pacat,vin altii din Brasov,Olt,Constanta la intalnirile noastre.....

Da, se poate vedea daca compresorul este ok,dar eu sunt foarte sceptic in ceea ce priveste incarcarea lui,in Pitesti inca nu avem asa ceva care sa se faca la un nivel profesional,chiar daca au robot special pentru acest lucru.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
rila_boss, nu trebuie sa faci confuzie intre racirea aerului si presiunea cu care este ventilat. Compresorul de AC nu face altceva decat sa raceasca aerul. Ventilarea si presiunea in interior o face ventilatorul pe anumite trepte de viteza. Nu ai precizat daca ai AC sau clima. Oricum in linii mari este aproximativ acelasi lucru, dar mai complicat la clima. Trebuie vazut exact ce se intampla. "Meseriasi" de la service am vazut multi, dar adevarati priceputi sunt putini.
Cu stima, Claudiu.



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Lun Mar 21, 2011 2:55 pm, editata de 1 ori (Motiv : Cand se incepe fraza cu numele(id) user-ului nu se mai scrie cu litera mare,pentru ca daca este bolduit se intelege,ca folosesti identitatea lui de pe forum deci in cazul asta litera mica de la inceputul frazei cade,nu este o mustrare, este o atentionare.)

Sus

20 Probleme aer conditionat la data de Dum Mai 29, 2011 5:26 pm

iulianiuly87

avatar
Membru nou
Membru nou
De ce nu mai raceste? Aerul pe care il scoate ventilatorul cand e cuplat aerul conditionat e egal cu cel scos cand nu e cuplat! Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine...eu banuiesc ca trebuie incarcat freon,dar ma gandesc ca poate sa fie si se la altceva!



WARN 1



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Dum Mai 29, 2011 7:34 pm, editata de 3 ori (Motiv : Cititi regulamentul forumului ,de ce postati inadecvat acuma trebuie sa iau masuri de postare subiect nou si la tutoriale,pentru ca unii nu respecta o regula.Unit unde trebuie.)

Sus

arsenescu57

avatar
Membru
Membru
Da este posibil sa fie de la freon , dar dupa ce pornesti , pune mana pe conducta ce merge la instalatie si vezi daca este rece , daca nu la reumplut cu freon . [Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Incerc si eu sa imi dau cu parerea, compresorul de aer conditionat cupleaza? Daca nu are freon in limite normale de presiune nu cupleaza.
Se poate urmari usor daca cupleaza, fara sa fie activat butonul, se vizualizeaza atent fulia compresorului si se observa ca doar aceasta se misca si partea care se afla in exteriorul fuliei (nu stiu cum sa explic mai bine, daca se solicita o sa fac o poza la mine si cred ca nu sunt diferente constructive prea mari) ramane pe loc, apoi se activeaza butonul si se urmareste iar daca partea respectiva, cea unde sunt suruburile fuliei, exteriorul acesteia se invarte. Ar trebui sa se roteasca odata cu fulia. Oricum o verificare la un service competent este cea mai buna solutie.
Mult succes!

Sus

23 Astra H-Radiator aer conditionat la data de Lun Mai 30, 2011 6:50 pm

Cristica

avatar
Membru nou
Membru nou
Va salut,

Masina cu pricina este Opel Astra H din 2005, motor Z17DTL, Enjoy, aer conditionat manual. Cum a venit primavara am vazut ca nu functioneaza instalatia de AC. Asa ca fuga la service.
Am incarcat saptamana trecuta instalatia de aer conditionat cu freon. L-am folosit cateva zile, nu foarte calduroase, si m-am trezit ca iarasi nu mai raceste.

Am mers inapoi la service, a pus lampa UV ca sa aflu ca se pierde freonul la radiatorul (condensatorul cum l-a numit frigotehnistul) de aer conditionat.

Pret radiator: cel mai ieftin 450 Ron.

Mai trebuie demontat si tot botul masinii.

A mai patit careva? Aveti ceva sfaturi? Oare merita sa fac eu inlocuirea?
Va multumesc anticipat.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Nu iti recomand sa faci inlocuirea singur . Sunt multe piese pe care trbuie sa le dai jos , fiecare cu prinderi care de care mai "ciudate" si mai sunt si foarte inghesuite .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Cristica

avatar
Membru nou
Membru nou
@voda_io
Ai dreptate, m-am hotarat in aceasta dimineata sa fac in service operatiunea pentru a beneficia si de garantie la radiator.
Sa nu ma trezesc ca are vreun defect de fabricatie sau nu-l montezi bine si iarasi crapa si trebuie sa cumpar altul + incarcare freon.
Am sa va tin la curent si am sa va spun cat ma ajunge toata distractia.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 3]

Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum