Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Tutorial de verificare a senzorului Lambda la data de Joi Dec 09, 2010 9:02 pm

voda

avatar
Moderator
Moderator
Sunt cateva greseli gramaticale , au aparut de la traducre din Rusa in Romana .
Iată câteva rapid şi procedurile disponibile care vă pot ajuta să verificaţi cele mai multe dintre senzori de oxigen de diferite tipuri. Cel mai bun moment pentru acest lucru - un altul.
Următoarele simptome indică un senzor de oxigen defect:
• chei, spasme şi (sau) rugozitate motor.
• Deteriorarea în economia de combustibil.
• inconsistenta toxicitate standarde
• prematură eşecul de catalizator.

Aveţi nevoie de următoarele echipamente:
• voltmetru digital.
• «Un dispozitiv propan îmbogăţire» - ceva de genul unui dispozitiv de a îmbogăţi amestecul de carburant. (-.. Balonchik Este banal cu propan gaz, şi rulează în colectorul de admisie a îmbogăţi amestecul Ca Gingerbread Man (c))
• Conector adaptor pentru conectarea senzorului de oxigen.
• Instrucţiuni speciale ale producătorului auto.

Pentru cea mai mare a motorului de diagnosticare va dura aproximativ 10 minute de timp.
1. Check out principalii parametri ai motorului în conformitate cu instrucţiunile producătorului. Verificaţi momentul aprinderii, integritatea circuitelor electrice, tensiunea în reţeaua de la bord, sistemul de injecţie şi absenţa deteriorării mecanice externe.
2. Creşterea proporţiei de benzină în amestec, după cum urmează:
• Deconectaţi senzor de oxigen pe pad şi conecta la un voltmetru.
• Creşterea vitezei motorului la 2500.
• crească în mod artificial conţinutul de benzină în amestecul de carburant cu un dispozitiv de a îmbogăţi amestecul de carburant, astfel încât turaţia motorului a scăzut la 200 rpm. Sau, dacă aveţi o maşină cu injecţie electronică, puteţi trage, şi apoi introduceţi un tub cu vid de la regulatorul de presiune combustibil în linie.
• Dacă voltmetru va arăta rapid stres la 0,9 V, senzor de oxigen este de lucru corect. Dar dacă voltmetru răspunde încet sau în cazul în care semnalul oprit la poziţia de 0,8 V, senzorul va fi înlocuit.
3. Test amestecul pe cei săraci. Pentru a face acest lucru:
• Simulare pierdere de aer, prin, de exemplu, un tub cu vid.
• Dacă voltmetru rapid (mai puţin de 1 sec.) Falls sub 0,2 V, senzorul de oxigen reactioneaza la macră în mod corespunzător. Dacă rata de semnal de schimbare sau de nivel scăzut este mai presus de 0.2 V, senzorul trebuie să fie înlocuit.

4. Încercare regimurile dinamice. Pentru a face acest lucru:
• Reconectaţi conectorul senzorului de injecţie de oxigen sistem.
• Conectaţi conectorul paralel pe voltmetru.
• restabili funcţionarea normală a sistemului de injecţie
• Setaţi turaţia motorului este în 1500.
voltmetru • trebuie să înoate în jurul 0,5 V. În cazul în care nu este - senzorul de oxigen trebuie să fie înlocuit.

Ce trebuie făcut:
Dacă în procesul de diagnostic au fost identificate cazuri de probleme cu senzor de oxigen, sau la oricare dintre testele indică vina lui, nu întârzie rezolvarea acestei probleme sub covor. Aceasta este plină cu eşecul de catalizator.
Amintiţi-vă, de asemenea, că funcţionarea corectă a senzorului de oxigen este posibila numai atunci când ajunge la temperatura de 350oC de operare. Acest lucru ar trebui să fie luate în considerare în timpul testării. Astfel, feedback-ul în sisteme de injecţie începe nu mai devreme de 2.5 minute după o pornire la rece a motorului (poate fi redusă pentru anumite tipuri de senzori cu o încălzire puternică).
O altă metodă de inspecţie:
Conectaţi adaptorul şi rulaţi motorul la o frecvenţă de 2000 rpm. Pentru senzorul de oxigen a rămas la cald în timpul ciclului de măsurare a întregului. Nu deconectaţi senzorul de pantof pentru a evita încălcarea de ciclu complet de feedback în sistem de injecţie de combustibil. Conectaţi osciloscopul la senzorul de oxigen semnal de sârmă. Fii atent, există senzori încălzite (trei sau patru). În acest caz, trebuie să fie conectat la cablu de semnal. Osciloscopul vă va arăta forma de undă a senzorului şi să dea o idee despre nivelele de semnale în lanţul de semnal.
Înainte de măsurători, verificaţi scara aplică pe instrument de măsurare. Acesta trebuie să fie dreapta.
senzor de oxigen în mod corespunzător de lucru vă va arăta un semnal care variază în intervalul de la 0,2 V la 0,9 V, în funcţie de conţinutul de oxigen în fluxul de evacuare. Setaţi matura orizontal pe un osciloscop astfel încât să puteţi identifica intervalul de timp de 300 ms. Dacă treceţi de semnal mai mare de 300 milisecunde, senzorul trebuie să fie înlocuit. Este foarte important ca senzorul de la punctul de măsurare la temperatura de funcţionare (350-800oC), altfel de măsurare ar fi inadecvate.
În concluzie, vreau să spun că fără un senzor de oxigen reacţie rapidă unitate de injecţie de control nu pot distribui exact de combustibil în motor. Sonda lentă conduce la poluarea mediului şi reducerea kilometraj între întreţinere.
Acesta ar trebui să urmeze, de asemenea, recomandările producătorului la intervale înlocuiţi senzorul de oxigen in masina ta.
În caz de dificultate în înlocuirea senzor de oxigen, utilizaţi următorul instrument de la BOSCH:
OTC 7189 Sensor Wrench oxigen sau
Snap-On 56150 senzor de oxigen Cheie (galbenele de tip).

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

2 Re: Tutorial de verificare a senzorului Lambda la data de Dum Dec 12, 2010 1:27 am

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum