Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

voda

avatar
Moderator
Moderator
Opel vectra b 1998 cu 187 000 km la bord , dimineata dupa pornirea motorului se aprinde check engine , intrerup contactul si repornesc reapare , repet operatiunea si nu se mai aprinde , cand este aprins nu se modifica nimic la turatie si nu vibreaza . Anul trecut am patit la fel , am fost la reprezentanta si am pus testrul pe ea , a dat eroare bujii , le-am schimbat pe toate la ei si mi-au si anulat eroarea din calculator . Nu s-a mai aprins martorul decat spre primavara si inainte sa apuc sa ma duc la service a venit caldura si nu s-a mai aprins martorul . Anul asta inainte de sezonul rece am fost din nou la reprezentanta pt pregatirea de iarna si am cerut si diagnoza si surpriza aceeasi eroare pe bujii , le-am spus ca le-am schimbat cu un an inainte si au zis ca atunci nu are cum sa fie ceva in neregula cu bujiile si ca mai degraba nu mi s-a anulat eroarea asa ca au mai anulat-o ei o data . Dupa doua zile martorul s-a reaprins .
Cum remediez problema sau unde sa ma duc daca la reprezentanta doar imi sterg o eroare care reapare ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

fratelo4u

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Pai primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa stii ce eroare ai .

http://www.opelarges.com
Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Voda lasa prostiile cu reprezentanta,o sa facem o diagnoza pe masina si vedem ce si cum ,pana una alta ,ce tip de bujii ai folosit si de unde alimentezi cu combustibil ?


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Bujii Bosch luate pe codul motorului si alimentez numai de la OMV

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

avatar
Senior TOP +
Senior TOP +
voda_io , ai rezolvat problema aceasta?...

http://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Voda_io, inca nu ai auzit destule despre reprezentante? Asculta-l pe Stefan. Reprezentantele in afara faptului ca nu au mecanici sau meseriasi buni , mai sunt si pusi pe "japca"(scuze de expresie, dar nu am gasit altceva mai elocvent)...cel putin asta e si parerea mea.
Cu stima, Claudiu.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Gata ... am gasit solutia . Trebuie schimbat antigelul .
Solutia asta am gasit-o din " noroc " , in urma cu ceva timp am avut un accident in urma caruia am spart radiatorul de racire , deci antigelul s-a scurs pe strada si a trebuit sa bag altul dupa ce am inlocuit radiatorul . De atunci nu se mai aprinde martorul , am asteptat un pic sa vad daca intradevar s-a rezolvat problema , de atunci a fost si frig si mai cald , a fost si ger umed si uscat , a fost si ploaie si ninsoare , deci cam toata gama .
Inainte de accident nu m-am gandit la antigel pentru ca cei de la service , la pregatirea de iarna , mi-au dat o foaie pe care scria in dreptul antigelului -24 garade si mi-au spus ca e in regula . Deci pentru motoare diesel , care sunt mai sensibile la frig , antigelul trebuie mai concentrat .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Frate, s-ar putea sa fie o sparla chestia asta,comanda de temporizare a bujiilor pentru preincalzire, ECU si-o ia din datele primite de la senzori, deci implicit, aici este implicat si cel de temperatura al agentului de racire,oricum o sa mai studiez sa vedem daca este asa. Smile

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Altceva nu am facut si dupa cum am scris mai sus am asteptat sa vad cum se comporta in toate tipurile de connditii meteo . Nu s-a mai aprins nici macar o data .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Si daca te duceai la reprezentanta, cam cat estimezi tu ca ar fi costat factura sau devizul? In afara de pret, esti sigur ca problema era rezolvata? Eu nu cred.
Cu stima, Claudiu.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
ebz77 a scris:Si daca te duceai la reprezentanta, cam cat estimezi tu ca ar fi costat factura sau devizul? In afara de pret, esti sigur ca problema era rezolvata? Eu nu cred.
Cu stima, Claudiu.
Pai am fost ... scrie in primul mesaj .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Da, am citit ca ai fost, dar nu ai spus de pret si garantia lucrarii. Oricum , ceea ce am vrut eu sa spun e faptul ca nu trebuie sa te duci la reprezentanta pentru a-ti merge ( functiona ) masina. Mai multe informatii ca pe acest forum nu ai de unde sa gasesti, si oricum mecanicii de la reprezentanta sunt "varza" si "jepcari" ( scuze limbajul, dar ceva mai frumos pentru ei nu am gasit).
Cu stima, Claudiu.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Pana la urma ai solutionat problema ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
De cum s-a lasat frigul a reaparut eroarea , dar eu in loc sa verific antigelul , am zis ca nu se poate sa se fi deteriorat asa repede si am cautat problema in alte locuri ( exemplu : contact imperfect pe stopurile de frana ) si surpriza surprizelor dupa ce mi-a adaugat Stefan antigel nu a mai aparut eroarea .
Concluzia , nu trebuie sa fim incapatanati , daca am rezolvat o data o problema cu o solutie simpla , acea solutie simpla va rezolva problema mereu .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

manu_v

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
salutare. Acum 3 luni am cumparat un vectra b z16xe din germania , misto tare la prima vedere. Toate bune si frumoase pana au inceput problemele: martor ABS aprins, martor check aprins, relantii instabil, plus ca a inceput toata sa bata si sa troncane. Mentionez ca nu am facut decat 4500 km in 3 luni ,( 3 drumuri la mare si 4 la otopeni parca) ,in conditii bune mers moderat 110-120km/h. fara sa o solicitez. Ultima data dupa ce am echilibrat rotile am mers cu ea sa vad ce poate 170-180 Km/h pe o bucata de drum de max 20 km. Ce pot face cu becurile martor? Apropo aveti vreo carte tehica de vectra b z16xe ? inca nu am gasit pe forum dar mai caut. astept comentarii /numai bine!

Sus

ksper

avatar
Senior TOP +
Senior TOP +
Trebuie sa faci o diagnoza la masina cu soft specializat. Dupa ce face diagnoza notezi codurile de eroare aparute pe modul motor si modul ABS si le expui aici. Cu siguranta o sa fii ajutat.

In ceea ce priveste "troncaneala", la drumurile noastre(mai ales Campulung-Pitesti), daca ai mai rulat si cu viteza destul de ridicata pe acest sector de drum, nu ma mira sa troncane.

Daca iti troncane pe fata schimba mai intai bieletele antiruliu si vezi daca se mai aude ceva(acestea pica primele).

Daca troncane pe spate ferifica/schimba bucsile oscilante si bucsi palier.

http://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

17 Opel Vectra 1.6 B 1998 la data de Sam Mar 23, 2013 11:18 pm

florida123

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Dupa 20 km apare in bord martorul pt probleme la motor si se tureaza aiurea intre 800 si 2000 rpm iar daca sunt mai departe fiind nevoit sa revin la baza merge tot in hopuri deoarece alimentarea nu e controlata corect . Am pus testerul si a aratat valva egr si senzor axei cu came defecte sau inlocuit cu unele noi dar defectul nu a disparut, apoi s-a gasit regulatorul de relanti blocat s-a inlocuit dar defectul tot n-a disparut ci a mai aparut un martor in bord, abs.
Daca are cineva cunostinta sa ma ajute cu informatii caci de mecanici m-am saturat mi-a schimbat doar pisele ce au aparut defecte pe tester, am duso de 2 ori inapoi caci nu au eliminat defectiunile si in cele din urma am renuntat caci am vazut ca nu au interes.

Sus

adi_diaconu

avatar
VIP
VIP
Acum ce erori ai?
Mai mult ca sigur senzorul axei cu came. Acel senzor se schimba cu unul original GM altfel nu scapi de problema.
Banuiesc ca ai consumul aproape dublu.
Spor!

Sus

florida123

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Am rezolvat!!! bobina de inductie era defecta, am inlocuit-o si acum merge!

Sus

20 Eroare P1530 la data de Mier Sept 11, 2013 6:56 pm

Ice-D

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua ! Detin un un Opel Vectra B 1.6/16v(X16XEL) de 7 ani, fara probleme majore/minore, aceasta fiind singura.
Sa va explic: 
-masina nu are climatronic, ci AC "manual"
-cand masina sta pe loc, AC-ul merge impecabil, nu arde siguranta.
-cand merg cu ea, e o chestiune de timp pana arde siguranta, fie ea si de 30A. Am observat acest aspect la denivalari,turatii mai mari,in general, cand motorul este in sarcina.

Acel cod de eroare se refera la releul de clima/AC.Mai precis, unde este localizat? Am vazut pe forum releele, insa nu si o poza cu ele. Am sa fac eu asta(poza), poate ma puteti ghida.Tatal meu mi-a spus ca a verificat toate releele,(nestiind care este cel de AC), mi-a spus ca merg toate in parametri. Cu toate acestea, am sa-l schimb, pentru orice eventualitate.

Eu banuiesc un scurt, pentru ca imi arde siguranta numai in sarcina, pe piatra cubica, etc.
In acest caz,cu ce ar trebui sa incep?
Astept pareri, va multumesc anticipat!

Chris.

Sus

21 opel vectra b 1.8 16v la data de Mier Oct 23, 2013 11:59 pm

shoc

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut, sunt nou pe acest forum ,daca ar putea cineva sa ma ajute cu o problema ca am cam ajuns cu nervi la pamant.... detin  nu de multa vreme un opel vectra b 1.8 16v tip  motor x18xe ....de cateva zile  prima pornire o lua super repede dac o mutam cateva sute de metri  si o opream si incercam din nou sa o pornesc trebuia sa  dau  de cateva ori la  automat.... asta pana intr-o zi cand nu a vrut sa mai porneasca deloc m-am gandit ca e pompa de benzina , am desfacut capacu am luat pompa si am probato   si merge...ce sa-mi dau seama pe urma ca nu vine curent pe mufa de la pompa am crezut ca e vreun releu le-am luat  si le-am schimbat si la fel,am zis sa fac o proba cu pompa  de benzina pe direct la fel nu pornea acum am scos o fisa cu o bujie  de la bobina si am dat la automat ,,nimic nu-mi da scanteie pe nici una.........ce sa mai fac am  duso la tester iar cel de acolo mia sp ca calculatoru masini e terminat deoarece nu a putut primi vreo inf de la calc sau detaliu cica nu a putut sa faca vreo conecsiune sau cv de genu ..... acum am cumparat un alt  alt ecu cu mobilizator si cip sh.. si la fel nici curent pe mufa  de la pompa nici scanteie de la bobina ....... acum ast sa vina asta cu testeru maine sa vada            ma gandesc sa nu mai fie vreun alt releu sau vreo siguranta care are legatura cu toate astea ....                                                                                                                                                           imi cer scuze dac am postat gresit  sau  alceva

Sus

ksper

avatar
Senior TOP +
Senior TOP +
Salutare.
Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa iti spuna ce cod de eroare avea sau sa ii apara un text ca nu se poate conecta absolut deloc cu ECU masinii. Daca ai luat alt ECU+IMMO+CIP de pe o alta motorizare decat a ta cu siguranta nu o sa-ti porneasca.

http://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

23 Salut la data de Sam Oct 26, 2013 1:39 am

shoc

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] a scris:Salutare.
Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa iti spuna ce cod de eroare avea sau sa ii apara un text ca nu se poate conecta absolut deloc cu ECU masinii. Daca ai luat alt ECU+IMMO+CIP de pe o alta motorizare decat a ta cu siguranta nu o sa-ti porneasca.
nu ia aparut absolut nimic nu a putut sa se conecteze deloc cu ecu  de la masina mea.......oricum eu cred ca nu se alimenteaza cred ca am un scurt pe undeva ca m-am uitat pe cablaj si se sfarama  la cea mai mica operatiune si ramane firul curat fara protectie  si ca sai schimb toata instalatia iti dai seama cat e de munca si cati bani trebuie sa mai cheltui     ... asa ca mai bn cred ca o so dezmembrez

Sus

joita romeo

avatar
Membru nou
Membru nou
Buna seara.Sunt posesorul unui Opel Vectra B 1.6 16V X16XEL ,va rog sa ma ajutati sa inteleg cu ce am gresit sau ce sa intamplat .In urma cu 3 saptamani am schimbat termostatul era blocat pe deschis,cel nou mi se deschide la 86-87 grade ,In acest weekend am curatat EGR si clapeta acceleratie preventiv sa nu am surprize mai tarziu.Dar dupa curatare se aprinda check engine cand temperatura motorului ajunge la 90 grade ,termocupla pleaca la 92-93 grade ,nu vad nici o schimbare in comportamentul masini cand se aprinde eroarea la bord ,antigelul l-am schimbat acum 5 luni cand am facut distributia .

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

fara diagnoza nu ai cum sa-ti dai seama.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum