Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

nislau

avatar
Membru nou
Membru nou
Crezand ca am amortizoarele distruse m-am apucat sa le schimb dar SURPRIZA un arc era rupt deci a trebuit sa inlocuiesc si arcurile. asa ca m-am gandit sa fac si un mic tutorial despre cum se schimba arcurile pe spate la astra g hatchbackdar si amortizoarele.poze nu am facut si-mi pare rau dar noroc cu google
mai intai cateva poze luate din manual
poza 1

poza 2


necesar: 2 cricuri, cheie roti, tubulare 15,16
Pasul 1. se ridica masina pe “butuci” si se dau jos rotile
Pasul 2. cu un cric ridicati un pic puntea spate in dreptul rotii si desfaceti amortizorul adica scoateti doar surubul de 16(vezi poza 2). in principiu dupa ce surubul a inceput sa se desfaca daca controlati puntea spate cu ajutorul cricului surubul poate fi desfacut cu mana. rolul cricului e de a inalta puntea spate ca amortizorul sa fie detensionat, el intinzandu-se la maxim datorita greutatii osiei.
Pasul 3. repetati pasul 2 la cealta roata doar ca de aici incepe greul. inainte sa desfaceti amortizorul montati si aici cricul sub punte in dreptul rotii. e necesar sa aveti cricurile de siguranta sub punte pentru ca aceasta sa nu se intinda prea tare si sa aibe de suferit conductele de frana (vezi indicatiile poza 1)
Pasul 4: amortizoarele sunt desfacute acuma iar daca vreti sa le inlocuiti desface-ti si surubul de sus, cel de 15.
Pasul 5: la alegere la una din roti desfaceti cricul si chemati un prieten pentru a se lasa pe puntea spate cu piciorul apasand pe butuc si o sa vedeti ca arcul iese ca la dacie(amintiri din spatele blocului).
Pasul 6: o data scos arcul se monteaza cel nou tot cu ajutorul prietenului. (flansele de cauciuc se pot salva sau daca nu, in functie de vechimea masinii). atentie la colturile de jos e ca in imagine(iar imi pare rau ca nu am poze dar o sa intelegeti voi),

finalul arcului de jos trebuie sa fie vizibil din spatele masinii.
Pasul 7. la roata unde sa schimbat arcul se poate pune si amortizorul
La roata cealalta se procedeaza la fel (noroc cu prietenul ca altfel te chinui)
montati rotile si bice la caii putere ai masinii voastre. eu nu am schimbat amortizoarele pentru ca cele de pe masina erau bune dar schimbarea arcurilor pe spate a adus o schimbare mare stabilitatii masinii.
Mult spor la treaba!

Incearca sa postezi pozele cum trebuie,si intoteauna orice post se incepe cu litera mare!Arunca un ochi peste regulament!Multumesc pentru intelegere!
Edit by sergiu2008



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Mar Noi 09, 2010 10:47 pm, editata de 4 ori (Motiv : Edit poze,edit descriere,)

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Multumim pentru tutorial,pe viitor este bine sa aveti un aparat foto prin preajma,conteza enorm de mult. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

bluecorsa-PDG

avatar
VIP
VIP
Felicitari pentru operatiune! As putea spune ca in mare aceasta procedura e valabila la orice masina opel, poate mai face cineva asa ceva si pune poze...

Sus

sergiu

avatar
VIP
VIP
Foarte bun tutorialul !Tineti-o tot asa ,oricum niste poze nu strica niciodata ,stiti ca o poza valoreaza cat 1000 de cuvinte! Smile

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum