Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

1 Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Joi Feb 21, 2013 12:16 am

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare !

Deschid acest subiect, special pentru acei care vor cu adevarat sa imparta din experienta lor de diagnosticare auto cu acest tip de interfata si anume OP-COM.

Este o interfata care te poate scoate de foarte mult ori din incurcatura si daca mai si indragesti putin arta de a diagnostica, atunci ea este un liant perfect pentru nevoile tehnice ale masinii tale Opel.

O sa revin cat de curand cu materiale facute de mine cu acesta interfata.

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

O zi buna in continuare.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]




[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]




[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

3 INTERFATA OP-COM la data de Vin Mar 28, 2014 10:37 am

ro.auto

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua,
Vreau sa intreb daca are cineva o lista cu codurile de erori pentru OP-COM, limba romana.

Multumesc anticipat!

Sus

4 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Mar 29, 2014 8:15 pm

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Si pentru limba romana si pentru engleza sunt aceleasi coduri.

Sus

5 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mier Mai 14, 2014 9:45 am

robert89

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare si bine v-am gasit! Fratilor, ziceti-mi si mie va rog cun naiba fac sa scanez automat toata masina pentru eventuale coduri/defectiuni? Daca stau sai iau manual fiecare componenta in parte ma apuca iarna. In unele situatii, cum ar fii martorul abs aprins, e usor sa iti dai seama in ce meniu/submeniu sa te duci, si poti sterge codul, dar poate mai sunt si alte coduri stocate. Vad ca pentru kpw 2000 Total vehicle readout nu poate fi accesat, doar Diagnose ECM . Multumesc si o zi buna tuturor!

Sus

6 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mier Mai 14, 2014 10:02 pm

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Pai nici nu o sa poti face aceasta functie pentru ca tu ai comunicare KWP2000 si pentru acea functie trebuie comunicare CAN si motorul tau nu o are.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

7 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mier Oct 08, 2014 9:42 am

Bluewing

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare!
Sunt posesorul unei Astra H  1.3CDTI si cautand sa activez ceva cu Op-Com-ul, am constatat ca la EGR, recirculare gaze imi da un procent de 47% cu motorul la relanti. Ai idee care e procentul normal pentru un motor curat? Masina e din 2006, are 132.000km, si mai mult ca sigur n-a umblat nimeni sa curete EGR-ul, dar n-am idee ce reprezinta acest procent. Cod de eroare nu da, dar n-as vrea sa-l dea iarna sa-mi crape degetele prin motor, si daca tot am luat Op-com-ul, ma gandeam s-a curat EGR-ul din vreme.

Sus

8 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Lun Oct 13, 2014 10:06 pm

liviu2004

avatar
Membru
Membru
47% e comanda sau pozitia EGR? Cat e comanda si cat e pozitia?

Sus

9 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mar Oct 14, 2014 8:51 am

Bluewing

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
nu ere vorbe de pozitie sau comanda... spunea ceva de cantitatea de gaze recirculate prin EGR  intre 45-47% oscila cand mergea motorul la relanti, iar cand acceleram nitel in gol scadea spre 38%

Sus

10 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Vin Oct 31, 2014 6:21 am

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Il cureti temeinic plus galerie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

11 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Vin Oct 31, 2014 12:16 pm

Bluewing

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
DA..si s-a facut frig deja.. nu prea mai tine figura cu bricolatul afara.. curte am, dar garaj inchis nu.. Si aasa sunt satul de "proiecte" d-astea casnice in toamna asta. O sa tin sub observatie fenomenul, sa vad daca evolueaza pana in primavara, si  am impresia ca e corelata chestia asta cu niste zmucituri in motor care apar la schimbatul vitezelor 1 si 2 cu motorul relativ rece.. Da senzatia ca nu sincronizez deceleratul cu calcatul ambreiajului,, dar nu conduc de ieri de azi, e ceva dubios pana se incalzeste bine motorul, si se pare ca e de la EGR-ul partial infundat.

Tks!

Sus

12 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Lun Noi 03, 2014 6:10 pm

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

nu strica sa curartati si TB.

O zi buna.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

13 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mar Noi 04, 2014 12:28 pm

Bluewing

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
multumesc pentru sugestii!

TB ?? te referi la clapeta de acceleratie? stiam ca numai benzinarele au asa ceva.. a mea e pe motorina..


In alta ordine de idei,, am vazut mai sus in poza cu OpCom-ul..Transponder Key... 2 chei programate, inca trei ne.
Asta inseamna ca cele programate asa mor acolo,, nu se mai pot sterge,,, si mai avem 3 posibilitati de programare chei?  sau se pot modifica si sistemul suporta pana la 5 chei simultan?
Eu pana nu ma lamuresc nu ma las.. Unii spun ca cheile nu se pot programa decat o singura data, altii ca merg reprogramate. Personal nu am decat o singura cheie la masina, si eram interesat sa mai iau una de rezeva..numai ca fiecare trage spuza pe turta lui, si cei care vand chei blanc, spun ca nu merg programate decat o data, iar altii care vand chei folosite, sau oricum care e clar ca au mai fost programate, spun ca merge reprogramarea!
 Stau si ma gandesc logic, ca adevarul e undeva la mijloc, dar nu am gasit pe nimeni care sa explice in clar situatia! Pentru ca nu cred ca unii mint sau trag tepe! Am discutat pe email cu un garajist-(dealer) din UK care vindea chei noi, nefolosite, dar programate si cu lama taiata. (le ramaneau de la masinile noi, pentru ca fabrica le livreaza cu 3 chei, si clientilor le vindeau cu 2). Se jurau ca au vandut peste 100 de bucati, si merg reprogramate!(si schimbata lama evident, dar asta e alta poveste)

Sus

14 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mar Noi 04, 2014 5:14 pm

Niky

avatar
Moderator
Moderator
Si motoarele diesel au clapete de aceleratie mai ales cele de generatie noua. La modelele mai vechi clapeta se folosea doar la obturarea aerului pentru o oprire fara trepidati a motorului, la cele mai noi regleaza si debitul de aer care intra in admisie.

In legatura cu cheile, poti scrie pana la 5 chei, le poti sterge pe cele vechi si poti rescrie 5 chei noi. Cheile au un cip care odata scris pe o masina nu mai poate fi rescris pe alta decat cu cip nou. In cazul in care cheia sa sters din memorie iar chipiul este functional se poate rescrie din nou dar doar pe masina pe care a fost scris.

Sus

15 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Vin Feb 06, 2015 7:01 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Salutare! Doresc sa imi achizitionez din china o interfata OPCOM pentru un autoturism Vectra B 1996. Am gasit doua variante una din 2010 (v1.45) sau inca una putin mai scumpa cu cun microcontroler PIC18F. Ce imirecomandati ?

Sus

16 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Feb 07, 2015 8:51 am

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Ultima.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

17 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Feb 14, 2015 2:48 am

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Cea putin mai scumpa.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

18 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Feb 21, 2015 7:17 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Am comandat, sper sa ajunga saptamana viitoare. Am verificat cu numarul de urmarire si a parasit China Smile . Revin cu detalii, multumesc !

Sus

19 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Vin Mar 06, 2015 10:14 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Am procedat fix asa cum ai spus tu acum 2 zile. A costat 26ron pompa. Dupa 1 luna de nefunctionalitate sunt blocat iesirile pentru spate si dreapta fata. Cum se pot desfunda? 

Am gasit pe partea dreapta la aripa un burete plin cu apa. Ce sa ii fac? Il scot sau sa il izolez? In timp sigur imi termina pragurile de la umezeala....

Sus

20 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Mar 28, 2015 6:30 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Salutare! Am prmit  interfata, insa nu citeste cd-ul. Poate cineva sa imi zica de unde sa descarc continutul acelui cd?

Sus

21 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Dum Iul 19, 2015 3:16 pm

zady

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Faci un folder nou si-l copiezi acolo.

Sus

22 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Lun Iul 20, 2015 8:35 am

liviu2004

avatar
Membru
Membru
Dupa mai bine de 3 luni s-o fi descurcat el.

Sus

23 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Lun Iul 20, 2015 6:19 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Salut! Am gasit ceva dar nu sunt multumit. Ma poate ajuta cineva ?

Sus

24 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Sam Iul 25, 2015 9:48 pm

liviu2004

avatar
Membru
Membru
Nu sunt multe variante, doar 2010 china clone si aia e pentru masina ta.

Sus

25 Re: Despre diagnoza auto cu interfata OP-COM la data de Mar Aug 11, 2015 6:25 pm

ChCosmin

avatar
Membru nou
Membru nou
Ok, m-am descurcat pana la urma cu ce era pe CD(erau 3 variante). O zi buna.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum