Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Cu Op-Com (1.39 si soft china clone ) am incercat sa fac touchpoint adaptation, a mers pana la capat fara erori.
Apoi la modulul Learn Gearbox Parameter cu masina suspendata si motorul oprit a facut prima parte a invatarii,
apoi a aparut o fereastra unde scria sa apas frana si sa pornesc motorul apoi sa apas ok.
A inceput cu viteza 1 , 2 , 3 , 4 , 5 apoi la R s-a auzit cupland si instantaneu a aparut F in bord si eroare programare.
A aparut codul de eroare P1735 care nu se sterge. E cod hard cred...
Am mai incercat odata... la fel. In program apare sequence error.
A treia oara am legat bateria in paralel la masina unui coleg. ( am inteles ca procedura este mare consumatoare de curent) Aceeasi eroare.

Motorasul de la actuator ambreiaj l-am dat jos acum 6 luni si i-am schimbat carbunii...aerisit... totul ok.
Am demontat si motorasele de schimbat vitezele sa le verific tot atunci (6 luni ). Periile erau bune...am curatat... montat la loc. Pornit la sfert mers fara probleme pana azi...

Regret ca am incercat asta pentru ca masina mergea foarte bine dar curiozitatea a ``distrus`` pisica...si inima mea.
Flash corupt? Mai pot face ceva. Calculator defect? Caut funie si sapun...am vazut cat costa....
Sa demontez iar motorasele de schimbat vitezele?
Op-Com la valori reale arata ca ar fi in viteza a 4-a desi ea e in N.
Reprogamare? Merge cu Op-com?

Mai am o intrebare. Masina are montata alarma aftermarket Maat 679 ( fostul proprietar ). Alarma e legata cumva la CAN-ul masinii?
Pot aparea erori de programare din aceasta cauza? Am mai incercat sa intru la programare configuratie varianta sa activez DRL si nu merge.
Ramane la ....Asteptati citire varianta... iar in fereastra principala a programului apare ``adresa gresita in blocul de transfer``.

Orice idee e binevenita. Multumiri anticipate.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare !

Iti inteleg supararea, dar hai ca trebuie sa o rezolvi cumva,deci eu as incerca in prima faza o resetare tot cu programul OP-COM, dar interfata sa prezinte firmware 1.39 pe ea, incearca sa faci chestia asta si apoi mai vedem cei de facut, nu te apuca sa schimbi nimic la cutie pentru ca nu are nimic altceva, decat eroare software in urma unei neprogramari nereusite, daca nu merge cu scula noastra Very Happy, foarte posibil sa mearga cu Tech2.

Cat despre celelalte programari la fel, depinde de softul utilizat incercati si cu versiuni mai vechi fata de China.

Ce sistem de operare utilizati pe laptop ?

O zi buna in continuare.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Dum Feb 17, 2013 12:37 pm, editata de 1 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

3 Easytronic la data de Dum Feb 17, 2013 11:41 am

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Din fericire am rezolvat. Tot cu Op-Com am dat reprogramare la Learn Gearbox Parameter dar cu masina pe roti.
A mers pana la capat fara erori, a aparut N in bord si am putut sterge eroarea P1735 care nu a mai aparut.
O proba de 5+5 km pe drumurile patriei. Pe Manual merge perfect, pe Automat smuceste un pic intre 1-a si a 2-a si intre a 2-a si a 3-a.
Probabil am sa dau un Touch Point Adaptation.

Mii de multumiri pt. raspuns D-lui Tolos.
Ultima solutie era reprogramarea cu Tech2.

Cu respect

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Cu placere si Multumesc .

Ma bucur sa aud ca s-a rezolvat problema,poate va faceti timp si atasati(aveti functie de atasare documente dupa ce apasati butonul raspunde, putin mai jos de chenarul unde se scrie raspunsul) aici, parametrii de pe cutie sa avem si noi ceva date,asa pentru viitor sa facem o comparatie in caz de nevoie.

Acelasi Cu respect si pentru dumneavoastra.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Parametri sunt doar la Touchpoint Adaptation.
Cand o sa-l fac o sa inregistrez si postez aici.

Cele bune...

Sus

stellea

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna, am cumparat de curand un opel corsa 1.2 cu cutie automatica easytronic.. am facut cu ea vreo 300 km in afara orasului si la intoarcere, deodata nu sa mai accelerat si a aparut in bord ''F''. Am stat vreo 40 min pe langa ea (probabil pana s-a racit putin motorul) apoi a pornit din nou, am zis ca am rezolvat-o schimband niste sigurante, dar la aproximativ o ora aceeasi problema. am dus-o la service si dupa multe diagnosticari...mi-a zis ca e posibil motorasul de la ambreaj sa fie defect si sa nu actioneze corect dupa ce se infierbanta mototrul...si inca ceva,,daca il lovesc putin cu o surubelnita isi revine. dar nu pentru mult timp.   Va rog daca cunoasteti aceste simptome sa-mi ziceti si mie...Va multumesc.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Senzor crankshaft defect.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Florinel

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna baieti.am si eu o corsa din 2001 benzina cutie automata.am o problema ,mam trezit ca mi aparut un F in bord.normal era in N cand voiam sa o pornesc iar astazi mam trezit cu ea ca IMi apare F,si nimic nu porneste deloc e moarta.in rest functioneaza tot lumini etc.bine cu exceptia cutiei.daca stie cineva va rog sa ma anuntati si pe mine.va multumesc

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Florinel, incearca prima data sa schimbi senzorul de turatie de la motor crankshaft. Cam acesta este primul simptom si prima solutie. Dupa ce schimbi senzorul mai vorbim.
E posibil sa fie si unul, doua sau toate cele 3 motorase de la cutia de viteze.... cam imposibil toate 3 sa se strice.
Posibil si lichid de frana vechi si imbacsit.
Posibil, si nu este gluma, sa fie si un bec de la stopul de frana.
Si ar mai fii multe, dar hai sa le luam pe rand.
Schimba senzorul, care se afla sub motor pe partea stanga langa electromotor.

Cu stima, Claudiu.

Sus

Robert3dbis

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua. Sper sa fie ok zona unde am scris.
Am un corsa 1.2 easytronic din 2001

Parcata...mergea perfect. Dimineata a pornit..imi apare pe bord un F si semnu de service.
Porneste si in drive si in n ...numai ca nu pleaca dupa loc.
Am gasit pe forum ca poate fi becu de la frana dar am pus frana si merg.
Ce poate fi ?

Va multumesc.

Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Easytronic nu are Drive. Doar Neutru, Automat sau Manual !
Doar cutiile automate hidramate au Drive. Ce cutie ai pana la urma?
Citeste erorile cu metoda de aici  http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posteaza-le.

Sus

Robert3dbis

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Da. Am gresit eu. Ideea e ca porneste si in pozitia de automat . Ceea ce nu pornea pana acum. Ma uit imediat si postez.
Multumesc.

Sus

Robert3dbis

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
update:

codurile de eroare sunt: 1722 si 1723

de la ce ar putea sa fie ?

Multumesc pentru ajutor.

Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Ambele erori se refera la selectorul de viteze.
Verifica deocamdata mufa selectorului si curata cu spray contacte electrice.
Daca ai mai facut asta desfa si curata cu spray contacte electrice si mufele de la ECU Easytronic. Daca nu mergi la cineva care stie ce face ! Recomand @ebz in zona ta! Ia legatura cu el !
Nu desface degeaba selectorul...acolo nu ai ce curata inauntru !!
Scoate borna negativa cat faci operatia de curatare mufe selector si ECU. Se vor reseta si erorile .
Posteaza rezultatul ...pozitiv sau negativ sa vedem ce se mai poate face !

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Sus

Robert3dbis

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Multumesc Cata. Deja am scris pe privat la colegul in Pitesti. Sper sa imi raspunda si sa ma ajute sa rezolv problema.
Ce mai fac la masina postez aici. conteaza mult sa gasesti info.

Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
O scoti la capat mai mult ca sigur....
Cu TIS in fata si cu tester nu are cum sa nu se rezolve....
Asteptam vesti bune....

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Scuze pentru intarziere. Multumesc Catalin pentru recomandare ! In cele din urma, in putinul timp liber pe care il aveam am avut posibilitatea sa ajung la Robert. Ceea ce a uitat Robert sa spuna a fost faptul ca un prieten al acestuia, in dorinta de a-l ajuta si de a-i spune ce erori are masina, a sters erorile existente fara sa le memoreze si a incercat sa faca o invatare a cutiei fara sa stie cum. Masina nu a putut sa fie pusa pe picioare din mai multe motive. 
A ramas ca miercuri sau joi sa-i dam de cap.
Din ceea ce am observat eu, trebuie neaparat sa-i schimbam lichidul de frana si sa facem aerisirea sistemului de ambreiaj. Culoarea lichidului era neagra.
Trebuie sa verificam senzorul de turatie si sa-l schimbam, daca este necesar, dar eu tind sa cred ca este.
Trebuie sa incercam sa invatam vitezele cutiei si sa le setam deoarece au fost zapacite de altcineva.
Si in ultimul rand sa ublam la motorasele cutiei, deoarece nu poate trece de nivelul 2 si tind sa cred ca are probleme si la motorasul pentru vitezele 2,4 si R.

Din diagnosticarea facuta au reiesit mai multe erori. Mentionez ca aceste au mai fost gasite. Ma bucuram sa le gasesc pe toate care erau pentru ca stiam sa interpretez problema aparuta mai repede.

P1722 - Maneta de selectare - date seriale
 (00) - Prezent

P1723 - Maneta de selectare - date de la o sursă greşită
 (00) - Prezent

P1735 - Punctele de sincron pentru trepte - nu sunt învăţate
 (00) - Prezent

P1732 - Geometrie cutie
 (08) - Nu este prezent

P1700 - Solicitare MIL prin CAN
 (08) - Prezent

Ramane ca miercuri sau joi sa se realizeze reparatia. Speram sa fie soare.
O seara cat mai placuta!

Cu stima, Claudiu.

Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
Cu bateria cum sta? Operatia de reinvatare e consumatoare de curent nu gluma....
E periculos de umblat la motorase daca cutia nu este in N. Se misca masina daca o impingi?
Lasa-ti senzorul crankshaft la urma dupa ce vedeti N in bord...
Daca va pot ajuta cu ceva contacteaza-ma!

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Multumim Cata ! Cu bateria sta aproximativ bine. Oscileaza intre 12,2 si 11,9. Am verificat cam 30-40 minute. Sper ca o sa ne ajunga. Voi lua cu mine o baterie de rezeva. Cutia este in N, cu siguranta. Ambreiajul functiononeaza, nu in parametrii ideali, dar functioneaza 90%...

Citind unele coduri din alte tari am gasit si alte variante de interpretare. Nu stiu ce sa cred. Oricum o sa se repare.

Ca exemplu...
 P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral)
P1722 Gear 2 Incorrect Ratio
P1723 Gear 3 incorrect Ratio
P1732 2-3 Shift Malfunction
P1735 First Gear Switch Circuit Malfunction...???


Cu stima, Claudiu.

Sus

catastefan

avatar
Membru nou
Membru nou
In TIS ai toate erorile in functie de motorizare si an. E sfant!
Ce am scris eu la 1722 si 1723 e din TIS pe Corsa C   Easytronic...deci exclus altceva.

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Te cred Stefan. Nu te-am contrazis. Am observat si eu acest lucru. Doar spuneam ce am gasit pe alte site-uri . Sunt niste coduri generale. Nu am spus ca nu ai dreptate.

Sus

liviu2004

avatar
Membru
Membru
12V bateria e aproximativ la 50% capacitate. Prea putin.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Da, putin, incarcarea este ok, sau nu pleaca motorul ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Este vorba de tensiunea bateriei cu motorul oprit.

Sus

liviu2004

avatar
Membru
Membru
Poate n-ai inteles din prima. Sa ma repet zic, o baterie la 12V are aproximativ 50% din capacitate.

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum