Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

troya36

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna tuturor.
Am un Opel Astra G,an 2003,motor 2.0DTI,cod motor Y20DTH.Mi-a "cazut" pompa de injectie,pompa Bosch VP44 - PSG16 (coduri de eroare P0606,P1632 si P1634),am trimis-o la Pascani,mi-au reparat-o (defect mecanic+electronic),au schimbat pistonasele de la capul hidraulic,galetii pompei si un rulment,iar la calculator au schimbat un mosfet.A resoftat calculatorul,mi-a retrimis-o,am montat-o pe masina,a functionat bine 4 zile,dupa care s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca nici macar trasa.Am retrimis-o la Pascani,au verficat-o si mi-au spus ca pompa nu are nici un defect fizic,doar ca e corupt soft-ul.Au resoftat-o din nou,mi-au trimis-o,montat pe masina,pornit,merge excelent...2 zile,de data asta.In ambele cazuri a reaparut codul de eroare P1634 - Pompa de injectie defecta-Prezent (asta spune OP-COM-ul).Am inteles ca,mai pe romaneste, P1634 este pierderea comunicarii calculatorului de injectie cu calculatorul motorului.
Ma poate ajuta cineva cu un sfat,ceva?De ce se corupe EEPROM-ul calc.de injectie?Altcineva spunea ca ar trebui resoftata cu pompa montata pe masina,ca de-aia intra in conflict.Pe dl.Andy,de la Pascani il "stresez" cu telefoane zi de zi,dar el ma asigura ca pompa de injectie e buna (mi-a spus ca cel mai bine ar fi sa fie masina intreaga la el,sa o poata "virginiza" cu pompa montata,darrr...de la Arad la Pascani sint mai mult de 600km.).
O zi buna tuturor si sa nu aveti probleme cu Opel-urile voastre.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

interesanta problema aveti,sfatul meu este sa mergeti in Timisoara la szilid este mult mai aproape decat Pascani si veti gasi rezolvarea, trebuie sa faceti resoftare pe tot calculatorul pompei de injectie nu doar firmware-ul scris pe acel eeprom.

Profilul lui [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] trimiteti-i un mesaj privat si discutati cu el.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

apg

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna , am un opel astra G 1,7 disel si nu am avut probleme cu el de 2 ani, dupa care au inceput problemele, In prima faza cu un an in urma a trebuit sa plec in Romania din Belgia, am pornit la drum si mam oprit dupa 2,3 km la o adressa, am oprit motorul si nu mia mai pornit masina timp de 20 minute dupa multe incercari di am dat la automat, Intrun final a pornit si parea sa nu mai faca probleme, mam riscat si am plecat la drum asa di am ajuns in Romania fara niciun fel de problema am stat in tara o luna dupa care mam intors si iarasi niciun fel de problema, cand am ajuns inapoi in Belgia mergeam dupa cateva luni care am folosito in Be incepea sa dea asa niste suturi si mergea asa intrerupt dar asta a fost doar 10 minute dupa care nu mia mai facut iarasi probleme timp de 9 luni am fost in Ro cu ea mam intors in Be si nimic probleme , Astazi a inceput marea problema care a inceput cu oprirea in mers pe autobanda am tras pe dreapta si am pornito iar nu a vrut so ia la prima cheie si a pornit la a 3 -ia cheie dupa care a mai mers 2 km si iar sa oprit ,,, am stat un pic fara s-o mai pornesc si am pornito si a luato din prima dupa care a mai cuntinuat un km si din nou sa oprit si tot asa am continuat vreo 5 incercari , am scos furtunul de la filtru cel cu sageata in interiotul filtrului si am dat so pornesc ,, a pornit la fel dupa care nu arunca motorina le acel furtun, dupa care nu mia mai pornit deloc , Va rog daca stiti despre ce este vorba sa ma ajutati ,Multumesc anticipat Geo

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum