Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

Niky

avatar
Moderator
Moderator
P0335 - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Malfunction

Nivelul de tensiune este incorect la pinii ECU 27, 43 (X54)
(Posibil un scurtcircuit la masa sau circuit intrerupt)

Nota:
Senzor defect sau contacte imperfecte la conectica lui.

Efect:
In bord se va aprinde martorul masinuta cu cheita si masina nu va mai porni.


11 Senzor Crankshaft 9118368 ; 62 38 109 1



Functionarea si tipuri de CKP :




Tutorial demontare/montare/verificare senzor de turatie (crankshaft) Motronic 7.6.1, Z 10 XEP, Z 12 XEP, Z 14 XEP :





In speranta ca acest tutorial, va fi de folos, va dorim toate cele bune.

Multumiri lui StefanTolos.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Cu placere Niky,si-ti multumesc pentru interesul aratat.

Este foarte bine ca ai un senzor de rezerva in masina ,face parte din lucrurile sensibile la Opel.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Nota 10 Bravo Well Done

Cu stima,Claudiu.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Bravo baieti . Felicitari .
Service

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicoleta_ingeras27

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Felicitari.

Sus

Niky

avatar
Moderator
Moderator
Si eu va multumesc pentru aprecieri.

Sus

ionutzrazvy

avatar
Senior +
Senior +
Felicitarile mele. Un bun tutorial mai ales pentru cine nu stie unde este situat.

Sus

cdaniel

avatar
Membru nou
Membru nou
La Astra Diesel Y17DTI cum se scoate? M-am bagat sub masina, am desfacut surubul de la electromotor, am reusit sa desfac si surubul senzorului dar, nu am reusit sa il scot din locas.
Va multumesc , sunt foarte interesante materialele video.

Sus

cdaniel

avatar
Membru nou
Membru nou
Va multumesc pentru raspunsurile primite.



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Joi Apr 26, 2012 8:34 pm, editata de 1 ori (Motiv : Respectati cerintele regulamentului,multumim pentru intelegere,orice fraza in limba romana se incepe cu litera mare.)

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Sunteti rau, daca ati observat avem in meniu un buton numit Catalog piese si acolo in mod sigur veti gasi ceea ce ati cerut ,eu unul nu am avut timp sa raspund si probabil si ceilalti.

Orice ar fi noi nu ne-am suparat,va cautam eu acuma dar sunt super obosit.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

cdaniel

avatar
Membru nou
Membru nou
Nu este vorba de rautate , departe de mine acest gand doar ca , am incercat in fel si chip sa il scot si nu a vrut. Din pacate nu am rampa, doar cric si o capra. Nu prea am pozitie cu mainile, ma gandeam ca senzorul are vreo catare sau o aripioara care sa il blocheze. Poate ar fi mers mai usor pe rampa . Senzorul din clip este cu bobina banuiesc , ca cel cu componente hall nu prea poti sa il masori. Multumesc si imi cer scuze daca am suparat pe cineva.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

nu ati suparat pe nimeni.

Aveti atasat un material,sa aveti spor.
Atasamente
Crankshaft Pulse Pick-up, Remove and Install Y17DTI.pdf
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(50 KB) Descarcat de 73 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

cdaniel

avatar
Membru nou
Membru nou
Am inteles. Am ramas fara cuvinte.Maine sper sa pot scoate senzorul. Extrasul pdf face parte dintr-un program sau manual tehnic? Ma puteti ajuta cu acest manual de reparatii?As vrea sa fac mai multe reparatii. Am mai multe probleme cu masina (butuc blocat la usa si portbagaj, antena rupta de acolo de unde se infileteaza, nu prea baga caldura iarna,nu merge nici aerul conditionat, un tampon amortizor la motor, etc....... Va multumesc mult, mult.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Imi pare rau ca stau prost cu timpul, sunt focusat foarte mult pe jobul meu, toate aceste scheme le pueti gasi in TIS goagla asta face minuni.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

klaus.coco

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Buna ziua,am schimbat senzorul de turatie la un Opel Astra F X16 SZ din 1995 si tot imi scade relantiul la 500 rotatii si chiar se opreste.La pornire merge normal dar dupa ce se mai incalzeste putin incepe sa cada relantiul.Pana acum am schimbat senzor relantiu,senzor pas by pas si senzorul de turatie.Ma poate indruma cineva ,sau sugestii?MULTUMESC ANTICIPAT.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Furtune fisurate.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum