Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Salutare,

in tutorialul de mai jos va prezentam, cum poate fi desfacut(verificare/depanare) un dispozitiv electronic de control al bujiilor incandescentente de pe un motor X20DTH, echipare prezenta pe o Vectra B1 din anul 1998.Eroarea prezenta era:

P1635 - Glow Device Circuit General Error
(0A) - Not present

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]


http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Niky

avatar
Moderator
Moderator
Bravo baieti, un tutorial foarte bine facut.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Multumim pentru aprecieri .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
Frumos si interesant tutorial. La mai multe ! Well Done

Cu stima, Claudiu.

Sus

nicoleta_ingeras27

avatar
Senior TOP
Senior TOP
Un tutorial foarte bun.

Sus

voda

avatar
Moderator
Moderator
Din pacate eroarea a reaparut , dar verificarea asta a releului este binevenita , de fapt era pasul logic . La ce ma refer cand spun asta : a aparut eroarea , am schimbat bujiile , acum am verificat releul , urmeaza sa verificam conectica greu accesibila si in ultima instanta verificare ECU .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Da, corect tot ce ai spus acolo, voda si ma bucur ca ai retinut pasii de verificare/depanare,intr-adevar este o problema destul de acuta si enervanta aceasta eroare,dar pana la urma o sa-i dam noi de cap.

Urmeaza sa verificam asa cum bine ai spus ECU ,dar nu inainte de a face niste verificari si masuratori destul de multicele cei drept.Vom face mai multe masuratori sa ne putem da seama daca cablajul este in regula si apoi daca comenzile primite sunt in regula.

Si uite asa mai avem inca un tutorial despre cum se desface un ECU la acest tip de masina.Dar pana la ECU mai trebuie sa verificam ceva neaparat, ECT-ul senzorul de temperatura,daca iti aduci bine aminte ai spus odata ca tu ai fi completat cu antigel si de atunci nu ti-a mai aparut eroarea deci si el trebuie verificat.

Pasionat de tutorial

Atasamente
Glow plug X20DTH.pdf
Verificare bujii incandescente
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(76 KB) Descarcat de 45 ori
Glow control X20DTH.pdf
Verificarea releului electronic
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(57 KB) Descarcat de 44 ori
ECT X20DTH.pdf
Verificare ECT
Nu aveti permisiunea sa descarcati atasamente aici.
(50 KB) Descarcat de 35 ori

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

sergiu

avatar
VIP
VIP
Voda vezi ca problema poate sa fie de la mufele alea care intra in capul bujiei,se misca uneori de la vibrarii si genereaza eroarea ,chear daca o sa iti dea bine la toate masuratorile ,asa ma chinuit pe mine o astra h, 2 zile mergea dupa iar aparea eroare de la buji,verificat /masurat cablaj totul era ok ,doar ca la un interval de timp reaparea ,asa ca am umblat mai atent la mufe si sa rezolvat pana la urma!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

vasileturigioiu

avatar
Membru nou
Membru nou
Bravo domnilor,prin ce faceti voi, considerati ca ati mai adus o raza de speranta si in cazul celor care nu au banii necesari sa inlocuiasca o piesa defecta,felicitari si nu pot sa ma abtin sa va multumesc.

Sus

dragos072009

avatar
Membru nou
Membru nou
Un tutorial foarte bun .
Nota 10
Va multumesc ! Hai noroc

Sus

alex mihai

avatar
Membru
Membru
Bravo baieti pentru tutorial, nu de curand mi-am schimbat si eu releul de bujii incandescente. Sper sa nu mai am probleme la iarna cu pornirea greoaie, pentru ca celalat existent pe masina, era defect. Stima!

Sus

adutu77

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut...
Felicitari pentru tutorial.  Am desfacut si eu acest releu (motorizare z17dth 2008)
am gasit o lipitura rece(zic eu) dupa montare a disparut cheia de service.
greseala pe care am facuto (din neatentie) a fost ca am sprijinit capatul clemei de prindere a tranzistorului direct pe acesta nu pe marginea de aluminiu a carcasei(radiator) si probabil a atins si undeva pe cablaj fapt pentru care in cateva ore bateria mea sa descarcat complet... eroarea era 0683 care inca persista dar nu mai ramane aprinsa cheia.
Am sa mai monitorizez in zilele ce urmeaza comportarea releului (si la rece)sa speram ca nu cedeaza iar...
 Multa bafta sa o tineti tot asa

Sus

13 intrebare la data de Dum Iul 27, 2014 8:48 am

adrian174

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut
Dar ce se întâmplă cind am eroare pP1635 bujiile sunt bune releul e bun însănu vine curent la fise și in plus nu pornește decât cu bujii indiferent ca sunt 30 de grade afară. Am pus un fir pe bujii și pun pe + bateriei doar așa  porneste

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Releu defect.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adi174

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
am schimbat 3 relee si degeaba

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
ECU este cel care comanda acel releu.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adi174

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
Am incercat sa iau legatura cu Mihai de la ecu.ro si imi tot spune ca bujiile nu sunt strinse,i-am explicat iarasi problema si acelasi raspuns bujiile nu sunt strinse cu cheie dinamometrica

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Nu vad legatura ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

adi174

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
este in regula daca pe opcom arata temperatura 70 de grade masina nefiind pornita peste noapte?

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Nu este in regula, aveti ECU defect sau senzor.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

LIVIU426

avatar
Membru inactiv
Membru inactiv
bai fratilor ce ati aratat voi aici ,practic nimic rezolvat poate arata oricine.sa vazut ca santeti depasiti de situatie.

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Eee ... da, asa o fi, nu va contrazicem.

Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

andrei174

avatar
Membru nou
Membru nou
Am si eu nevoie de ajutor cine a trecut prin aceasta situatie: y20dth cu eroare P1635 nu vine curent la bujii. Bujiile verificate sunt bune,releul schimbat verificat , mufa releului verificata toate tensiunile sunt in regula dar nu ajunge curent la bujii Am pus un fir pe bujii si celalalt capat al firului pe plusul bateriei doar asa porneste 

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Verifica cablajul electric.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

andrei174

avatar
Membru nou
Membru nou
Am masurat mufa releului de bujii : la pin3(30) sunt 12v,pinul 7 (31) masa e in regula,pinul8(15) sunt 11,54v deci ar veni curent

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum