Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
Poate cineva sa mi spuna cum se poate schimba senzorul care masoara rotatiile arborelui cotit fara a demonta partea din fata a masinii(radiator apa,radiator freon,pompa servo,galerie evacuare).

Sper k ca nu am gresit denumirea vreunei piese,inca sunt nou intre ale reparatiilor !

Astept sugestii si idei! Smile



Ultima editare efectuata de catre StefanTolos in Vin Mar 09, 2012 5:10 pm, editata de 2 ori (Motiv : Cititi regulamentul ,multumesc pentru intelegere.)

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Salutare,

acuma depinde ce tip de motor aveti ,daca ati fi completat profilul corect ca in exemplul dat,as fi putut fi mult mai clar in aceasta privinta,dar se pare ca nu doriti sa va conformati acestui forum. Sad

Senzorul este foarte usor de schimbat daca dispuneti de o rampa sau un elevataor ,este pozitionat pe volanta si este prins cu un surub,se desfileteaza se scoate senzorul dupa care se deconecteaza din mufa lui ,care este sus,apoi se inlocuieste asa cum s-a scos ,strangerea surubului se face la mana.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
Am sa revin cu ceva poze mai concludente ale motorului,dar numai dupa 7 zile de la inregistrarea pe forum! Sad

Re: Vectra B - probleme senzor rotatii motor(arbore cotit) crankshaft Astazi la 14:44
Totusi marea problema este cum pot ajunge la senzor(sa pot desface surubul senzorului)pentru ca este foarte rau pozitionat,exact in spatele pompei de servo si nu prea vad pe unde as putea avea acces(catre domnul Stefan Tolos,cu multumirile de rigoare).O sa revin maine si cu acea serie,pentru a va da seama exact ce fel de motor este!



Folositi va rog frumos butonul 'EDITEZA' este activ timp de 120 de minute de la postare.
edit by supervizor

3/13/2012 9:02:06 PM

Sus

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
Daca nu ma insel cared ca asta e seria :X18XE1,cel putin asta am gasit pentru Opel Vectra B,an 1997,motor 1,8 16v ,85 KW

Sus

mikimaus

avatar
Membru nou
Membru nou
Stefan este posibil ca acest crankshaft sa de valori eronate si ECU sa nu le inregistreze?

Sus

StefanTolos

avatar
Administrator
Administrator
Da.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
In momentul cand am pus o pe tester imi arata in timp real turatiile(pe laptop),iar in momentul in care am scos mufa senzorului,nu mai indica nimic si aparea eroarea!Numai ca la un moment dat a inceput sa se intrerupa(sa indice 0)si cu mufa bagata,si atunci si au dat seama ca senzorul e de vina Rolling Eyes.in plus daca face in mers ,se opreste brusc ca si un soc scurt,dupa carese aprinde martorul la bord,iar in momentul in care incetinesc sau ma opresc(ex: la semafor)sta un pic subturata,iar atunci cand plec de pe loc trebuie sa o turez un pic mai tare ca sa nu se opreasca(face ca si cum ar merge in 3 pistoane)



Ultima editare efectuata de catre ph84sef in Vin Mar 16, 2012 10:39 am, editata de 1 ori

Sus

mikimaus

avatar
Membru nou
Membru nou
Multumiri.Orice eroare trebui sa persiste cel putin 4 sec. ca ea sa fie stocata ?

Sus

ebz

avatar
Moderator
Moderator
ph84sef dupa parerea mea este cam o simptoma de senzor. De ce nu incerci sa gasesti acelasi tip de motor la un prieten sau cunoscut si sa schimbi pentru a verifica daca este de la senzorul crankshaft sau nu. Schimbarea se face in cateva minute. Asa cum a spus si Stefan, senzorul este prins intr-un surub si conectat la o mufa. Singura incurcatura este, daca masina este prevazuta cu scut de protectie pentru ca, in aceasta situatie, trebuie ridicata pe elevator sau urcata pe rampa. Inainte de schimbare, sa nu uiti sa scoti cheia din contact pentru a nu incurca alte valori.

Cu stima, Claudiu.

Sus

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
Tocmai asta e marea mea problema : cum pot ajunge la senzor (surub)sa-l desfac pentru ca nu prea am acces.Pe deasupra ,pe dedesubt,trebuie demontat si altceva pentru a ajunge la el????
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine][Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

In primul rand, conform regulamentului acestui forum:
-Se incepe postarea cu Majuscula (litera mare)
-Nu se scrie in mesaj cu Majuscule, in limbajul forumului inseamna ca tipati la noi
-Este interzisa folosirea limbajului de chat, gen k=ca, npc=nu ai pentru ce, etc
-Pentru a incarca o poza pe forum avem explicatii [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] sau cand raspundeti la mesaj prin apasarea iconitei"Raspunde" in partea stanga sus langa Titlui mesajului aveti o casuta "Incarca o poza"
Edit By Lion

Sus

ph84sef

avatar
Membru nou
Membru nou
Va multumesc tuturor celor care mi au raspuns sau mi au dat idei despre cum as putea sa demontez acest senzor.Ieri am reusit sa-l schimb,desi n-a fost chiar usor,dar cu o cheie tubulara de 8 si multa rabdare,se poate rezolva.Pe viitor,pentru cei care vor mai avea probleme cu acest senzor:schimbarea se face pe dedesubt,prin spatele radiatorului(indiferent daca are aer conditionat sau nu)desi cheia tubulara se baga prin locul liber dintre suportul pompei de servo si tevuta pentru joja de la ulei.Schimbarea se poate face si ridicand partea dreapta a masinii pe un cric,nu e neaparat sa fie ridicata pe elevator sau urcata pe rampa!
Multa bafta !

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum