Tutorial montare modul inchidere centralizata aftermarket pe Vectra B554

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

bunsoft


Membru nou
Membru nou
Cateva notiuni introductive:
- acest tutorial prezinta montarea unui modul de inchidere centralizata aftermarket pe un autoturism marca Opel, model Vectra B, an ’96. Modulul se monteaza pe stalpul din dreapta unde se afla si modulul OEM.
- conectarea modulului aftermarket se face la urmatoarele conexiuni avand functiunile:
- Inchidere usi
- Deschidere usi
- Semnalizare vizuala (aprinde semnalizatoarele la inchidere/deschiderea usilor)
- Ridicarea geamurilor (optional)
- Alimentarea modulului cu + si –

Aveti nevoie de:
- Modul aftermarket, cumparat de oriunde
- Niste banda izolatoare sau tub termo (e un tub care se contracta la incalzire, electricienii
auto cunosc despre ce va scriu)
- Cam 2m de fir cu diametrul de 1, pentru cei cu pretentii sa fie de culoare rosie, o sa vedeti
de ce!
- Cleste blancator sau o brisca buna
- Patent
- Pistol de lipit si cositor, aparat de masura
- Surubelnite late, stelare si torx de dimensiuni diferite

Localizare si demontare,modul original de inchidere centralizata:



Noi folosim doar mufa 1, acolo avem toate firele de care avem nevoie pentru a actiona usile si alimenta modulul aftermarket.



De aici folosim 3 fire :
Rosu gros – permanent +,adica are +12 si cand cheia e scoasa din contact Maro-alb si maro-rosu– fire subtiri, unul inchide si celalt deschide usile.
Opelul are negative trigger adica pe cele doua fire trebuie sa primeasca minus sa actioneze inchiderea / deschiderea.

Ca sa afli cere fir ce face procedezi in felul urmator:
Masori intre surubul de pe sasiu si firul rosu gros cu aparatul de masura, trebuie sa ai 12 V.
Masori intre firul maro-alb si surubul de la sasiu, trebuie sa ai 0V, la fel intre maro-rosu si sasiu trebuie sa ai 0 V.
Daca e asa, inchizi usile, iei un fir si faci contact scurt intre surubul de pe sasiu si firul maro-alb apoi iara surub si firul maro-rosu.
O sa observi ca se vor inchide si deschide usile. Asa afli care fir inchide respectiv deschide usile.



Asa arata diagrama inchiderii centralizate. Am luat-o de pe net cu 80 RON. Folosim conexiunile din coltul dreapta sus, negative trigger. Dupa ce am aflat care fir ce face si cele zise mai sus, se poate incepe operatiunea. Firul rosu de la modulul aftermarket se leaga si izoleaza cu firul rosu-gros de la mufa 1 (testat in prealabil ca e +12V). Firul minus de la modulul aftermarket se prinde de surubul de pe sasiu, cum se vede si in poza de pe pagina 3 sau 4 (in poza e maro, dar e negru de fapt).

Firul alb si alb-negru de la modulul aftermarket se leaga la cele maro-alb si maro-rosu de pe modulul OEM. Mare atentie sa le legati bine dupa probele efectuate se izoleaza.
Se pregateste un fir lung rosu si se leaga la firul maro (pe diagrama de mai sus e Direction Light). Sa verificati sa aibe o dioda montata. A mea avea pe ambele fire. O sa aflati mai tarziu de ce e nevoie de dioda aceea.Deocamdata avem alimentat modulul afrermarket, are inchiderea si deschiderea usilor legat. Mai lipseste sa legam firul care actioneaza semnalizatoarele la apasarea butoanelor de deschidere/inchidere.

Modulul meu aprinde de doua ori semnalizatoarele la deschidere, aprinde odata la inchierea usilor.Asa arata modulul meu + telecomenzile.Telecomenzi simple doar cu butoanele necesare:











Multumiri lui Stefan Tolos pentru ajutorul acordat in crearea acestui tutorial.

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Salutare,

multumim pentru tutorial si felicitarile mele,desi avem membri care au facut asta in comunitatea noastra, nu au vrut sa construiasca un astfel de tutorial,asa ca respectele mele pentru acest lucru,cel putin alti membrii din alte judete sa ne ajute cu explicatii clare si faine, Multumesc .


Cu cea mai deosebita placere,anytime. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion


Moderator
Moderator
Bravo Thanks si nu in ultimul rand Cu respect

Sus

ionutzrazvy


Senior +
Senior +
Felicitari bunsoft. Tine-o tot asa.

Sus

voda


Moderator
Moderator
Felicitari bunsoft!
Thanks Cu respect

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz


Moderator
Moderator
Multumim bunsoft ! Un super tutorial. Ne bucuram ca esti printre noi.

Cu stima, Claudiu.

Sus

kadyx


Membru nou
Membru nou
Mersi mult bunsoft pentru detalii,respect.Care stie cum armez/dezarmez o inchidere centralizata aftermarket.Dupa ce descui usile la 30 sec se incuie automat si nu as vrea sa patesc asta cu cheia inauntru.

Sus

ursu


Membru nou
Membru nou
Am si eu o problema cu inchiderea nu reusesc sa o montez,inainte imi mergea doar din cheie deoarece nu am telecomanda si miam luat o inchidere centralizta exact ca aceea de mai sus.daca ma poate ajuta cineva,ce semnificatie au firele de la modulul de pe masina la acele doua mufe poate asa reusesc,multumasc astept.

Sus

9 Inchidere Venom Plus la data de Vin Mai 03, 2013 7:38 pm

smee


Membru inactiv
Membru inactiv
Te rog daca ma poti ajuta cum sa leg firele de la inchiderea centralizata cu cele de pe masina ...mai exact cum e la tine schema negative trigger..la mine nu are aceasta schema in manualul de utilizare si nu stiu cum vin, Am atasat chema din manual.
Multumesc!

Sus

farcusciprian


Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare sant nou pe saitul asta si am o mica problema legata de o alarma lyder care o am de la un tovaras mi-am luat o inchidere centralizata universala si nu stiu cum sa fac sa-i dau de cat cu firele alea ca sant cu totul si cu totul diferite de ce am vazut eu pe aici daca ma puteti ajuta ...

Sus

dorin24


Membru inactiv
Membru inactiv
Imi raspundeti si mie la o intrebare? 
Am acasa un modul Keyless entry system se monteaza la fel ca in subicetul acesta?

Sus

eldin


Membru nou
Membru nou
(negative trigger).... Firele ce trebui folosite la inchiderea aftermarket se lipesc in cele doua locuri din mufa,, vezi foto

Sus

VRadu


Membru inactiv
Membru inactiv
Salut. Super bun tutorialul. L-am aplicat la un opel vectra A. Codul de culori pare sa fie acelasi. O recomandare pentru prinderea cablurilor provenite din modulul aftermarket pe cablurile modulului oem ar fi acela de a se folosii quiq clips. Se monteaza ca un papuc normal pe cablul provenit de la modulul afterm. si se strang pe cablul modulului original. Din pacate se pare ca acel cablu albastru de la semnalizare nu se potriveste. Pe voltmetru cand pun avaria se pare ca acel cablu pulseaza 12v+ dar daca leg cablul de la modul acesta pare sa ramana fara curent. Cand inchid masina tacanitul releului din inchiderea nou montata se schimba cu un carait.Mentionez ca si modlul pulseaza +12v pe iesirea de semnalizare

Sus

Valeriu


Membru inactiv
Membru inactiv
Salut ! As vrea si eu a stiu daca legarea firelor de la modulu aftermarket  se fac peste cele de la modulul masini.  sau anulam modulu masini si il inlocuim cu cel aftermarket ? (ma scuzati dar nu am inteles din imaginea lui eldin )

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Nu se schimba, ci se pun in paralel peste cel original.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

alentin


Membru inactiv
Membru inactiv
Am montat aceasta inchidere centralizata universala pe Vectra B. Am doua telecomenzi, ambele functioneaza dar nu si inchiderea centralizata. Cand apas pe una din taste se aude acel pacait in inchiderea nou montata dar usile nu se inchid/deschid din telecomanda, numai din usa soferului. Ce solutii sunt? Trebuie facuta sincronizare la telecomanda noii inchideri centralizate? Cum?
Multumesc.

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Da, cu siguranta, are o setare de acest gen, data in instructiuni, dar se face sincronizarea telecomenzii cu modul nou, nicidecum cel vechi.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

18 sincronizare la data de Lun Noi 25, 2013 7:17 am

alentin


Membru inactiv
Membru inactiv
Stie cineva cum se face sincronizarea in cazul unei inchideri centralizate universale? Produsul este acesta http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Romote-keyless-entry-system-brand-new-high-quality-0503202/522941780.html
Multumesc.

Sus

nicolasni


Membru nou
Membru nou
Buna am luat aminte si eu intregul tutorial , caci am un opel corsa b din 1996, mi-am cumparat un modul de inchidere centralizata, si cand am vrut Salut, conectez la vechiul modul(precizez detin inchidere centralizata da e doar la cheie) nu l-am gasit. am cautat si pe net dar nimic. 
Intrun final am gasit acele 2 fiere : maro +rosu  respectiv maro +alb, dar cand le conectez cu noul mdul doar imi inchide dupa care in secunda urmatoare imi deschide automat.
Habar nam ce sa fac, ori nu e bun noul modul, ori + si - trebuie sa fie comun cu modulul exinstent.
Daca are cnv corsa si stie unde ar fi modulul, rog o poza ceva, si pareri in leg cu inchisul si deschisul automat.
PS. in schema noului modul arata ca motorasele din spate functioneaza doar cu 2 fire, ale mele au 3.

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Dragul meu,

te rog sa te reculegi si sa ne mai explici inca o data ce problema ai.

Nu te grabi scrie incet dar corect.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicolasni


Membru nou
Membru nou
@nicolasni a scris:Buna!
Am luat aminte si eu intregul tutorial. Am un opel corsa b din 1996. Mi-am cumparat un modul aftermarket de inchidere centralizata cu telecomanda, si cand am vrut sa-l conectez la vechiul modul nu l-am gasit (precizez detin inchidere centralizata dar e doar la cheie).
Am cautat si pe net unde mai exact se afla vechiul modul dar nimic. 
Intrun final am gasit acele 2 fiere : maro +rosu  respectiv maro +alb   , dar cand le conectez cu noul modul dupa cum zice tutorialul, doar imi inchide de la telecomanda ,dupa care in secunda urmatoare imi deschide automat, ori de cate ori as inchide de la cheie .
Habar nam ce sa fac, ori nu e bun noul modul, ori ambele module trebuie sa aiba sursa comuna de energie.
Daca are cnv corsa si stie unde ar fi  modul principal  existent din fabrica, rog o poza ceva.
PS. in schema noului modul arata ca motorasele din spate functioneaza doar cu 2 fire,ale mele existente in spate functioneaza cu 3.

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Modul de inchidere centralizata este situat de regula, in habitaclu in stalpul din dreapta soferului adica la pasager sub torpedou dar in zona stalpului de la caroserie jos.

Este foarte posibil ca legaturile tale sa nu fie cele corecte sau acel modul nou sa nu fie sincronizat.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicolasni


Membru nou
Membru nou
Am sa fac maine niste poze si la noul  modul si la schema. Eu am scos si torpedoul si tot nam gasit nimic, si nici in drapta jos la picioarele pasagerului cum e in tutorial (acolo e computeru de bord) si nici in stanga la picioarele soferului, sunt doar 2 mufe gen cum e scartu da mai mare. Shocked 
Ceea ce am idedus  eu este ca domnul cu tutorialul nu face altceva decat sa lege firele din noul modul care transmite semnal de regula motoraselor pt inchis /deschis, cu firele care transmit semnal la in vechiul modul pe baza manuala, adica semnalu de la butuc. Eu vreau sa-l scot de tot pe ala vechi si Salut, inlocuiesc, caci , dc sa le leg in paralel sa am tot timpul alimentate doua module cand pot avea doar unul. Very Happy

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
OK postateaza cat mai multe poze sa-mi dau seama, cat mai corect.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

25 Am facut niste poze astazi. Ssry e cam aiurea cand ploua la data de Vin Mar 07, 2014 6:52 pm

nicolasni


Membru nou
Membru nou
In dreapta acolo dupa cum se vede e doar computeru de bord
din fericire astazi am gasit ceva: ca si haionu  are motorass, doar ca era scos acel cui curbat din locasul lui. Astazi lam pus si merge si porbagaju fara probleme cand inchid si deschid  masina(dl cheie).
 Eu am cumparat masina deabea de 3 luni, deci ma astept la suprize in continuare.
Singurul progres care am putut Salut, fac astazi a fost cu motorasul haionului si cu minusu modulului existent, l-am gasit sub plasticu dl schimbator,  dar dupa pleca sub mocheta deci nush unde duce.



Ultima editare efectuata de catre nicolasni in Vin Mar 07, 2014 7:14 pm, editata de 1 ori

Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum