Tutorial montare modul inchidere centralizata aftermarket pe Vectra B 5 5 4

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

bunsoft


Membru nou
Membru nou
Cateva notiuni introductive:
- acest tutorial prezinta montarea unui modul de inchidere centralizata aftermarket pe un autoturism marca Opel, model Vectra B, an ’96. Modulul se monteaza pe stalpul din dreapta unde se afla si modulul OEM.
- conectarea modulului aftermarket se face la urmatoarele conexiuni avand functiunile:
- Inchidere usi
- Deschidere usi
- Semnalizare vizuala (aprinde semnalizatoarele la inchidere/deschiderea usilor)
- Ridicarea geamurilor (optional)
- Alimentarea modulului cu + si –

Aveti nevoie de:
- Modul aftermarket, cumparat de oriunde
- Niste banda izolatoare sau tub termo (e un tub care se contracta la incalzire, electricienii
auto cunosc despre ce va scriu)
- Cam 2m de fir cu diametrul de 1, pentru cei cu pretentii sa fie de culoare rosie, o sa vedeti
de ce!
- Cleste blancator sau o brisca buna
- Patent
- Pistol de lipit si cositor, aparat de masura
- Surubelnite late, stelare si torx de dimensiuni diferite

Localizare si demontare,modul original de inchidere centralizata:



Noi folosim doar mufa 1, acolo avem toate firele de care avem nevoie pentru a actiona usile si alimenta modulul aftermarket.



De aici folosim 3 fire :
Rosu gros – permanent +,adica are +12 si cand cheia e scoasa din contact Maro-alb si maro-rosu– fire subtiri, unul inchide si celalt deschide usile.
Opelul are negative trigger adica pe cele doua fire trebuie sa primeasca minus sa actioneze inchiderea / deschiderea.

Ca sa afli cere fir ce face procedezi in felul urmator:
Masori intre surubul de pe sasiu si firul rosu gros cu aparatul de masura, trebuie sa ai 12 V.
Masori intre firul maro-alb si surubul de la sasiu, trebuie sa ai 0V, la fel intre maro-rosu si sasiu trebuie sa ai 0 V.
Daca e asa, inchizi usile, iei un fir si faci contact scurt intre surubul de pe sasiu si firul maro-alb apoi iara surub si firul maro-rosu.
O sa observi ca se vor inchide si deschide usile. Asa afli care fir inchide respectiv deschide usile.



Asa arata diagrama inchiderii centralizate. Am luat-o de pe net cu 80 RON. Folosim conexiunile din coltul dreapta sus, negative trigger. Dupa ce am aflat care fir ce face si cele zise mai sus, se poate incepe operatiunea. Firul rosu de la modulul aftermarket se leaga si izoleaza cu firul rosu-gros de la mufa 1 (testat in prealabil ca e +12V). Firul minus de la modulul aftermarket se prinde de surubul de pe sasiu, cum se vede si in poza de pe pagina 3 sau 4 (in poza e maro, dar e negru de fapt).

Firul alb si alb-negru de la modulul aftermarket se leaga la cele maro-alb si maro-rosu de pe modulul OEM. Mare atentie sa le legati bine dupa probele efectuate se izoleaza.
Se pregateste un fir lung rosu si se leaga la firul maro (pe diagrama de mai sus e Direction Light). Sa verificati sa aibe o dioda montata. A mea avea pe ambele fire. O sa aflati mai tarziu de ce e nevoie de dioda aceea.Deocamdata avem alimentat modulul afrermarket, are inchiderea si deschiderea usilor legat. Mai lipseste sa legam firul care actioneaza semnalizatoarele la apasarea butoanelor de deschidere/inchidere.

Modulul meu aprinde de doua ori semnalizatoarele la deschidere, aprinde odata la inchierea usilor.Asa arata modulul meu + telecomenzile.Telecomenzi simple doar cu butoanele necesare:











Multumiri lui Stefan Tolos pentru ajutorul acordat in crearea acestui tutorial.

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Salutare,

multumim pentru tutorial si felicitarile mele,desi avem membri care au facut asta in comunitatea noastra, nu au vrut sa construiasca un astfel de tutorial,asa ca respectele mele pentru acest lucru,cel putin alti membrii din alte judete sa ne ajute cu explicatii clare si faine, Multumesc .


Cu cea mai deosebita placere,anytime. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Lion


Moderator
Moderator
Bravo Thanks si nu in ultimul rand Cu respect

Sus

ionutzrazvy


Senior +
Senior +
Felicitari bunsoft. Tine-o tot asa.

Sus

voda


Moderator
Moderator
Felicitari bunsoft!
Thanks Cu respect

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz


Moderator
Moderator
Multumim bunsoft ! Un super tutorial. Ne bucuram ca esti printre noi.

Cu stima, Claudiu.

Sus

kadyx


Membru nou
Membru nou
Mersi mult bunsoft pentru detalii,respect.Care stie cum armez/dezarmez o inchidere centralizata aftermarket.Dupa ce descui usile la 30 sec se incuie automat si nu as vrea sa patesc asta cu cheia inauntru.

Sus

ursu


Membru nou
Membru nou
Am si eu o problema cu inchiderea nu reusesc sa o montez,inainte imi mergea doar din cheie deoarece nu am telecomanda si miam luat o inchidere centralizta exact ca aceea de mai sus.daca ma poate ajuta cineva,ce semnificatie au firele de la modulul de pe masina la acele doua mufe poate asa reusesc,multumasc astept.

Sus

9 Inchidere Venom Plus la data de Vin Mai 03, 2013 7:38 pm

smee


Membru inactiv
Membru inactiv
Te rog daca ma poti ajuta cum sa leg firele de la inchiderea centralizata cu cele de pe masina ...mai exact cum e la tine schema negative trigger..la mine nu are aceasta schema in manualul de utilizare si nu stiu cum vin, Am atasat chema din manual.
Multumesc!

Sus

farcusciprian


Membru inactiv
Membru inactiv
Salutare sant nou pe saitul asta si am o mica problema legata de o alarma lyder care o am de la un tovaras mi-am luat o inchidere centralizata universala si nu stiu cum sa fac sa-i dau de cat cu firele alea ca sant cu totul si cu totul diferite de ce am vazut eu pe aici daca ma puteti ajuta ...

Sus

dorin24


Membru inactiv
Membru inactiv
Imi raspundeti si mie la o intrebare? 
Am acasa un modul Keyless entry system se monteaza la fel ca in subicetul acesta?

Sus

eldin


Membru nou
Membru nou
(negative trigger).... Firele ce trebui folosite la inchiderea aftermarket se lipesc in cele doua locuri din mufa,, vezi foto

Sus

VRadu


Membru inactiv
Membru inactiv
Salut. Super bun tutorialul. L-am aplicat la un opel vectra A. Codul de culori pare sa fie acelasi. O recomandare pentru prinderea cablurilor provenite din modulul aftermarket pe cablurile modulului oem ar fi acela de a se folosii quiq clips. Se monteaza ca un papuc normal pe cablul provenit de la modulul afterm. si se strang pe cablul modulului original. Din pacate se pare ca acel cablu albastru de la semnalizare nu se potriveste. Pe voltmetru cand pun avaria se pare ca acel cablu pulseaza 12v+ dar daca leg cablul de la modul acesta pare sa ramana fara curent. Cand inchid masina tacanitul releului din inchiderea nou montata se schimba cu un carait.Mentionez ca si modlul pulseaza +12v pe iesirea de semnalizare

Sus

Valeriu


Membru inactiv
Membru inactiv
Salut ! As vrea si eu a stiu daca legarea firelor de la modulu aftermarket  se fac peste cele de la modulul masini.  sau anulam modulu masini si il inlocuim cu cel aftermarket ? (ma scuzati dar nu am inteles din imaginea lui eldin )

Sus

StefanTolos


Administrator
Administrator
Nu se schimba, ci se pun in paralel peste cel original.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum